Hey,
Al een tijdje speelt het in gedachten, en dit jaar wil ik het uiteindelijk verwezelijken: een rondreis door Cambodja!
Ik wil er het primitieve leven proeven tussen de locals. Geen fancy hotels, of misschien de 1ste en de laatste dag om uit te rusten. Maar vooral rondtrekken, een zelf-uitgestippelde reis om nooit te vergeten, een nooit eerder meegemaakte ervaring opdoen. En vooral bezinnen in een boeddhistische tempel.
Aangezien dit de 1ste maal is, weet ik niet goed hoe of waar te beginnen aan deze zoektocht en voorbereiding. Welk opzoekingswerk of sites ik moet raadplegen...
Kan iemand mij meerdere info bezorgen? Alvast heel erg bedankt !
Groetjes,
Nele
Rondtrekken in Cambodja
Re: Rondtrekken in Cambodja
Volgens mij heb je niet helemaal een realistisch beeld van Cambodja. Om het "primitieve leven" te proeven zul je behoorlijk van de gebaande paden af moeten. Bezinnen in een boeddhistische tempel daar is in landen zoals india en thailand een hele markt voor waar je als toerist welkom bent maar in Cambodja zou ik het niet weten.
Veel googlen zou ik zeggen en haal een LP reisgids bij de bieb. Op site kan je bij reisinfo informatie vinden over Cambodja maar dit gaat vooral over de bekende bezienswaardigheden, ook de websites van andere backpackers gaan hier vooral over.
Veel googlen zou ik zeggen en haal een LP reisgids bij de bieb. Op site kan je bij reisinfo informatie vinden over Cambodja maar dit gaat vooral over de bekende bezienswaardigheden, ook de websites van andere backpackers gaan hier vooral over.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY