hello,
ik zit op dit moment vast in bali.
we hebben een enkeltje naar new york en een enkeltje naar mexico(cancun). Over dit laatste doet men moeilijk..en qatar airlines laat ons niet op de vlucht.
Overland willen we van mexico naar colombia. We hebben een terug vlucht van colombia naar huis.
Dit zal toch gewoon goed moeten zijn???
Wat te doen? want men zegt dat we een ticket van mexico naar colombia moeten kopen, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? of een ticket van new york naar guatamala?
Ik hoor het graag.
BVD!
Martin
vlucht weigering..
vlucht weigering..
Groet,
Sjaak
Sjaak
Re: vlucht weigering..
Helaas komt dat vaker voor, de luchtvaartmaatschappij is vaak degene die moeilijk doet niet de douane in het land zelf. Moet zeggen dat dit me wel verbaasd, want je hebt je ui treisticket uit de vs dus wel? als ik het zo begrijp.
Wat willen ze precies dat je laat zien?
Probeer dat ticket te kopen maar dan wel de dure versie de volledig refundable is. Kan je het weer annuleren als je in midden-amerika bent.
Wat willen ze precies dat je laat zien?
Probeer dat ticket te kopen maar dan wel de dure versie de volledig refundable is. Kan je het weer annuleren als je in midden-amerika bent.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Re: vlucht weigering..
ze vragen een vlucht van mexico naar bogota.
avianca heeft een dergelijke vlucht met super flexi en is dan volgens mij volledig terug te krijgen.
als ik online boek krijg ik dan ook direct mijn eticketnummer? daar vragen ze namelijk om..
BVD
avianca heeft een dergelijke vlucht met super flexi en is dan volgens mij volledig terug te krijgen.
als ik online boek krijg ik dan ook direct mijn eticketnummer? daar vragen ze namelijk om..
BVD
Groet,
Sjaak
Sjaak