Hopelijk kunnen jullie me ergens mee helpen.
Ik heb 2 maanden de tijd om vanuit Buenos Aires via Ushaia naar La Paz in Bolivia te komen.
Vanuit Buenos Aires wil ik het liefste eerst naar Montevideo ( Uruguay ) en de Iguazu watervallen. ( alleen Argentinië kant ) Vanaf BA wil ik een binnenlandse vlucht nemen naar Ushaia. Kijken of er mogelijkheden zijn om ter plekke een Antarctica expeditie te boeken is. ( als dit lukt kost dit me minstens 2 weken )
Vanaf Ushaia wil ik met de bus naar bv el Calafate/ Perito Moreno of Bariloche ( al dan niet met een overnachting ergens ) om vanaf daar ergens de Ruta 40 op te pakken met een huurauto en tentje achterin. Deze weer in te leveren in bv Mendoza/ San Juan of Cordoba.
Vanaf hier weer het openbaar vervoer oppakken richting Bolivia met bijbehorende toeristische uitstapjes zoals de zoutvlaktes en zilvermijnen(?? misschien) om te eindigen in La Paz.
Ik ben nog nooit in ZA geweest en heb geen flauw benul hoeveel tijd ik overal voor moet rekenen. Dit reisschema ziet er in mijn redelijk bereisde ogen toch echt wel heel vol uit

Big Thank You!!