Nicaragua - Argentinie - Costa Rica
Nicaragua - Argentinie - Costa Rica
Hallo!
Ik ga in maart 2 maanden in Nicaragua spaans leren en ontwikkelingswerk doen.
Dan wil ik in Argentinie 1 maand gaan rondtrekken... maar weet niet zo goed waar ik het beste kan beginnen, misschien eerst in Patagonië ivm het weer?
En dan ga ik nog 3 weken in Costa Rica rondtrekken.
Kan ik het beste al mijn vliegtickets+tijden al vastleggen? Of gewoon alleen heen naar Nicaragua en terug vanaf Costa Rica boeken? En dan zelf daar de vluchten doen?
Ik ga in maart 2 maanden in Nicaragua spaans leren en ontwikkelingswerk doen.
Dan wil ik in Argentinie 1 maand gaan rondtrekken... maar weet niet zo goed waar ik het beste kan beginnen, misschien eerst in Patagonië ivm het weer?
En dan ga ik nog 3 weken in Costa Rica rondtrekken.
Kan ik het beste al mijn vliegtickets+tijden al vastleggen? Of gewoon alleen heen naar Nicaragua en terug vanaf Costa Rica boeken? En dan zelf daar de vluchten doen?
Re: Nicaragua - Argentinie - Costa Rica
Niet echt een logische route, kan je nicaragua en costa rica niet beter combineren met een ander land in midden-amerika en Argentinië voor een andere keer bewaren. Of niet weer terug naar costa rica. Vliegtickets tussen zuid en midden amerika zijn niet echt goedkoop
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ja snap dat het niet echt logisch is hi.... maar ik ga alleen 2 maanden naar Nicaragua en Argentinië ga ik met een vriend uit NL doen. En dan met mijn zus naar Costa Rica.... dat zijn de bestemmingen waar we graag heen willen.
Ik heb via Kilroy een offerte gekregen van bijna 2000 euro.... lijkt me opzich een nette prijs voor 4 vluchten....
Ik heb via Kilroy een offerte gekregen van bijna 2000 euro.... lijkt me opzich een nette prijs voor 4 vluchten....
2000 euro lijkt me niet echt een slechte prijs. Wel echt een bizarre indeling van de reis. Het zou efficienter zijn om Argenitië aan het begin of het eind te doen, maar als je met de financiën voor de tickets uitkomt zou ik het zeker niet laten om het zo te doen
wel leuk dat je samen reist. Je beleeft alles dan heel anders en hebt thuis iemand om het mee te delen.
Als je in mei aankomt in Argentinië is het 'winter'. In grote delen heb je daar geen last van, maar in Patagonië zul je het wel merken. Nou heb ik veel reizigers gesproken die juist in de winter naar Patagonië gingen. Het is dan heerlijk rustig en mogelijk goedkoper omdat je in het laagseizoen zit, maar veel hostels/hotellen zullen dicht zijn en veel busverbindingen zullen aanmerkelijk minder vaak rijden. Ook zullen sommige wandelroutes en mogelijk ook sommige parken gesloten zijn. Je kunt er wel goed reizen, dus ik zou het gewoon doen, maar wees bedacht op langere reistijden en een koud klimaat.
veel plezier!

Als je in mei aankomt in Argentinië is het 'winter'. In grote delen heb je daar geen last van, maar in Patagonië zul je het wel merken. Nou heb ik veel reizigers gesproken die juist in de winter naar Patagonië gingen. Het is dan heerlijk rustig en mogelijk goedkoper omdat je in het laagseizoen zit, maar veel hostels/hotellen zullen dicht zijn en veel busverbindingen zullen aanmerkelijk minder vaak rijden. Ook zullen sommige wandelroutes en mogelijk ook sommige parken gesloten zijn. Je kunt er wel goed reizen, dus ik zou het gewoon doen, maar wees bedacht op langere reistijden en een koud klimaat.
veel plezier!