fout reismaatje kom maar op met de horror verhalen!

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Plaats reactie
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

fout reismaatje kom maar op met de horror verhalen!

Bericht door Tikva »

Reismaatje gezocht is wel een van onze actiefste forums. Ik vroeg me af wat nou belangrijk in een reismaatje. Beetje dezelfde interesses, geen plakker en een beetje hetzelfde budget is wel handig.

Toen vroeg ik me af heeft iemand nog leuke horror stories over reismaatjes die je zo snel mogelijk wilde dumpen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Re: fout reismaatje kom maar op met de horror verhalen!

Bericht door Ron »

ik kan me nog heugen dat ik toen ik in austalie was iemand mee zou nemen in me auto van margret river naar perth.
heb haar er 300km verder op er uit gezet. kan zo even niet op de plaats naam komen.
maar de reden heug ik me nog goed, ten eerste ik had skittels in me auto, de kleuren die ze niet lekker vond gooide ze uit het raam terwijl het mijn snoepjes waren, verder boerde ze nog al wat en als laatste ging ze de hele nacht uit en kwam ze terug toe ik aan het ontbijt zat. ja toen gingen we eten kopen, was natuurlijk snel klaar en kon toen nog eens wachten. en toen wou ze nog gaan ontbijten, halve ochtend om, toen ergerde ik me zo aan haar dat ik haar heb gezegd dat ze ik haar niet meer verder mee neem, haar toen nog even netjes bij de backpackers afgezet en toen lekker alleen verder gegaan.

heb in me jaren met veel verschillende mensen gewerkt of omgegaan en echt niet altijd de makkelijkste, maar dit was toch echt het hoogste punt in me leven tot nu toe. kon hier echt niks mee, behalve zorgen er ver uit de buurt van te blijven.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ze gooide JOU skittels weg tssss, je had haar gewoon uit het raampje moeten gooien.

Zelf heb ik gelukkig nooit een horror reismaatje gehad, waarschijnlijk omdat ik meestal met mijn vriend reis. ;) . Maar wel eens tijdens een trekking met zo'n iemand opgescheept gezeten. Deze persoon begon om de 5 minuten "when I was in china", alles was beter in China, zoals vanavond eten we rijst.. oooh when I was in china en dan een verhaal over hoe goed en hoe veel rijst er wel niet in China is. Ook maakte de meest ingewikelde zinnen met bijzinnen in het engels en vond vervolgens dat de gids zo slecht engels sprak. Huuuh de gids sprak prima Engels en zelfs ik moest 3 keer denken wat hij met al zijn bijzinnen en woorden die je in een proefschrift verwacht, niet in normaal taalgebruik, bedoelde. Maar het ergst was toen hij tegen de gids ging opscheppen over al zijn china avonturen en dat hij in Nederland al een zeer goed verdienende baan had.

Maar vervolgens wel boos worden toen wij (3 andere) onze biertjes deelden met de gids en wat mannen en ze dachten ook uit zijn biertje wel een slokje te mogen nemen. Daar had hij voor betaald dus daar moesten ze af blijven o|O

Die jongen had volgens mij niet een door wat hij deed, maar bij ons veel plaatsvervangende schaamte, medelijden met die arme gids die niet kon ontsnappen aan alle verhalen, en heel hard wensen dat je ergens ducktape bij je had voor zijn mond.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Daniii
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Daniii »

Hahaha, ik heb gister nog een rol duct tape gekocht voor mee op reis :P. Leek me handig. Blijkt gelijk dat het een goede aankoop was :D.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

hahaha
ik ga zometeen groepsreizen begeleiden en dan is het mijn vak om om te gaan met lastige mensen wiens bloed je wel kunt drinken....en vriendelijk blijven!! en zorgen dat de rest van de groep ze lief blijft vinden...hahaha
heb medelijden met mij :Y

3 ervaringen heb ik al.
Denk het woord:"Geweldig"
Denk dan een heel hoog volume, en dan een hele hoge schele toon....en dan de middelste E zo lang mogelijk uit gestrekt als maar kan.
nou, er is dus een dame die haar vakantie erg leuk vond en dit woord op omschreven manier wel 100 keer op een dag zei. Het ging door merg en been!!! _O-

Denk een grote groep mensen en 4 mensen die een "klik" hebben met elkaar want ze hebben ontdekt dat ze samen ongelooflijk leuk kunnen lachen om het afzeiken van iedere beweging van de rest van de groep. Na een aantal dagen hadden ze ook besloten dat een aantal mensen in de groep "te dom", "te oud", "te lelijk" of simpelweg "niet hip genoeg" waren om mee om te gaan.
nee.....dat gaf een fijne sfeer kan ik je zeggen

laatste:
Waarom? Waarom? waarom?
ik had een meisje in de groep die 18 was maar in haar kleuterfase was blijven steken. die kon de controlle niet los laten. Zo bevatte werkelijk elke zin die uit haar mond kwam het woordje waarom.
Waarom doen de mensen hier dat zo stom? Waarom stopt de bus nu? waarom haalde de chauffeur die auto in? waarom is het eten er nog niet? :X
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

hahaha leuk om zo te lezen..

ik heb één ervaring.. ik woonde nog in Budapest en had een voorjaarsvakantie tripje gepland en rondgestuurd naar de mensen van mijn language course of iemand nog mee wilde, Naar bratislava gingen wij met een heel groepje en dat was gezellig, maar aangezien niet iedereen vakantie had, bleef ik na Bratislava met mijn ex opgescheept.. in Brno hadden we al wat ruzie en strubbelingen, maar nadat wij de accomodatie hadden kwam dat wel weer goed.. maar goed in Praag was het weer raak.. ik was moe wou zo snel mogelijk naar accomodatie en ineens is meneer weg.. tassen staan nog bij mij en half uur later komt hij doodleuk weer aangelopen.. op weg naar het station al ruzie en op het treinstation gaat meneer weer andere dingen doen.. ik ben zo boos geworden dat ik niet meer met hem verder wou reizen.. heb hem op station laten staan.. hij boos op mij en beetje proberen te intimideren.. maar gelukkig kreeg hij door dat ik echt geen zin meer had met hem samen te reizen.. ben toen acco gaan zoeken en heb een superweek zonder hem gehad ;)
Plaats reactie