Nicaragua en dan...?

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
John26

Nicaragua en dan...?

Bericht door John26 »

De kogel is door de kerk. Ik heb deze week een ticket geboekt (via Miami) naar Nicaragua. Ik kom hier op 18 december aan. Mijn plan is om in ieder geval de eerste twee weken Spaans te leren in Granada. Daarna heb ik nog 4 weken over en ben vrij om te reizen waar ik heen wil (heb nog geen terugticket naar Miami, vanwaar ik wel een ticket naar NL heb).

Mijn twee vragen:
1) Is het goed te organiseren om vlak voor kerst in een gastgezin te overnachten. Lijkt me super met kerst en oud en nieuw!
2) Wie heeft er tips voor de overgebleven 4 weken met startpunt Granada. Zou naast een vet reisje in ieder geval nog op een andere plek één of twee weken Spaans doen.

Ben benieuwd :)
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Nicaragua en dan...?

Bericht door Tikva »

Je hebt dus eigenlijk maar 2 of 3 weken om te reizen? dan zou ik echt in Nicaragua zelf blijven. Meer dan genoeg te doen. Kijk eens bij reisinformatie voor hoogtepunten van het land, of bij recente onderwerpen op het forum was er hier ook een topic over.

Ga je toch de hele 4 weken reizen dan zou je eventueel nog een buurland kunnen bezoeken. Ben je bijvoorbeeld een duikfan dan zou ik naar de bay islands in honduras gaan.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

Re: Nicaragua en dan...?

Bericht door bolletjeom »

Nicaragua is leuk. Een homestay moet via spaanse scholen wel te regelen zijn. Leon is ook leuk voor nog wat extra spaanse les. Of aan de kust...
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie