Vluchten na 1 april, wanneer bekend

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
menasil
Reisexpert

Vluchten na 1 april, wanneer bekend

Bericht door menasil »

En dan win je ineens 2 gratis nachten in een hostel en 2 gratis tours voor 2 personen in Krakow *O* Leuk detail: Het was een quiz over Polen en wie staat er op één? Juist, een niet-Pool.

2 nachten Krakow is natuurlijk veel te kort;) dus ik ga sowieso bijboeken. Maar ik wil dus of eind maart of eind april gaan. Maar de vluchten van Wizzair/Ryanair vanaf Eindhoven naar Krakow of Katowice gaan maar tot eind maart op hun site |:( Naar Katowice zelfs maar tot 29 maart. Wanneer maken ze hun nieuwe schemas bekend voor vanaf april?
Elrosso
Reisexpert

Re: Vluchten na 1 april, wanneer bekend

Bericht door Elrosso »

Mijn ervaring is veelal dat in november de vluchten voor april tot november bekend worden gemaakt en in maart/april voor november tot maart. Dus circa 6 tot 11 maanden van te voren, afhankelijk van je reisdatum.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Nou een maatschappij heeft nog steeds geen vluchten voor na 1 april en laat dat toevallig diegene zijn die ik wil gebruiken voor mijn vlucht naar Krakow. Het gaat om Eurolot. Zo irritant. Ik weet ook niet of ze nog wel vliegen oid of dat ze gewoon laat zijn en 1 december alles bekend maken. Ik kan namelijk heel veel vluchten niet boeken. Geloof dat ze er maar eentje hebben in April en dat geloof ik haast niet...
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Nog maar een paar jaar geleden maakte Transavia zijn zomerdienstregeling pas in Januari bekend. Ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben. Of stuur ze een mail met de vraag wanner ze hun zomerdienstregeling voor Amsterdam bekend maken!
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Mails krijgen we terug omdat hun adres het niet doet en op facebook negeren ze engelse berichten..toen ik was in.Pools schreef, hielp ook.niet ;).we gaan het zien:)
Plaats reactie