singapore little india naar malacca bus
-
- Reiziger
singapore little india naar malacca bus
hallo allemaal,
ik verblijf op het moment op de dunlop st. in little india. morgen wil ik met de bus naar maleisie malacca, maar vanaf de buffalo rd, de bussen die daar gaan gaan niet naar maleisie, weet iemand waar ik de bus naar maleisie kan vinden?
alvast bedankt
ik verblijf op het moment op de dunlop st. in little india. morgen wil ik met de bus naar maleisie malacca, maar vanaf de buffalo rd, de bussen die daar gaan gaan niet naar maleisie, weet iemand waar ik de bus naar maleisie kan vinden?
alvast bedankt
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Re: singapore little india naar malacca bus
De bussen gaan vanaf het Golden Mile Complex. Het beste neem je de metro naar Lavender en neem je vanaf daar een taxi naar Beach Road, ook wel Golden Mile Complex.
In april dit jaar heb ik daar ook de bus naar Melakka genomen. Er zijn daar meerdere kantoortjes waar je bustickets kan kopen.
In april dit jaar heb ik daar ook de bus naar Melakka genomen. Er zijn daar meerdere kantoortjes waar je bustickets kan kopen.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
-
- Reiziger
Re: singapore little india naar malacca bus
bedankt voor de tip, ik heb gehoord dat er ook een local bus naar singapore gaat. tot aan johor bharu