nu alwer 14 maanden thuis en de reiskriebels beginnen weer te komen dit jaar word het india en nepal ik zat te denken aan deze route heeft iemand nog tips en opmerkingen
dag 1,2,3 mumbai
dag 4,5 agra
dag 5,6 delhi
dag 7,8,9 new delhi
dag 10 varanasi
dag 11,12 janakpur
dag 13,14 pasan
dag 15,16,17 kathmandu
rondreis india nepal
Re: rondreis india nepal
Waar zijn je reisdagen? deze route is naar mijn mening echt totaal niet te doen in de tijd die je er voor geeft. Je route is ook niet logisch, eerst naar agra dan naar links reizen naar delhi en dan weer naar rechts naar varanasi. Vijf dagen is de veel tijd voor Delhi. Van mumbai naar Delhi is echt een pokken eind geloof iets van 17 uur in de trein. Dus zeker een hele dag. Je kunt ook vliegen maar ook dat kost tijd. Varanasi naar nepal kost je ook 1 a 2 dagen etc etc.
Ik hoop dat je nog geen ticket geboekt hebt zo ja zou ik me gaan verdiepen in binnenlandse vluchten.
Ik hoop dat je nog geen ticket geboekt hebt zo ja zou ik me gaan verdiepen in binnenlandse vluchten.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Re: rondreis india nepal
dank je wel voor de tips ik heb besloten om toch niet naar india te gaanTikva schreef:Waar zijn je reisdagen? deze route is naar mijn mening echt totaal niet te doen in de tijd die je er voor geeft. Je route is ook niet logisch, eerst naar agra dan naar links reizen naar delhi en dan weer naar rechts naar varanasi. Vijf dagen is de veel tijd voor Delhi. Van mumbai naar Delhi is echt een pokken eind geloof iets van 17 uur in de trein. Dus zeker een hele dag. Je kunt ook vliegen maar ook dat kost tijd. Varanasi naar nepal kost je ook 1 a 2 dagen etc etc.