Goedkope tickets voor Zuid Oost Azie

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
esthervandermarel

Goedkope tickets voor Zuid Oost Azie

Bericht door esthervandermarel »

Ha Allemaal,

Ik heb een vraag. Begin januari ga ik met een vriendin door Zuid-Oost Azie backpacken voor 4 maanden.
De landen die we aandoen zijn; Indonesie (Bali, Java, Borneo), Vietnam, (Hanoi richting Ho Chi Minh City)
Cambodja en vanaf Bangkok weer naar Amsterdam. Als ik via wordticket center dit aangeef en de volgende tickets boek kom ik uit op 1300 euro. Ik heb sterk het idee dat dit veel goedkoper kan. Wie heeft hier ervaring mee en kan me een goeie tip geven.

Het gaat om de volgende tickets.

Amsterdam - Den Pasar, Bali,
Jakarta - Borneo, Indonesië
Borneo - Hanoi, Vietnam
Bangkok - Amsterdam

Is het handig om dit van te voren te boeken of ter plekke? Moet ik de tickets los van elkaar boeken of in een pakket?

Groetjes Esther,
Sandervh
Reisexpert

Re: Goedkope tickets voor Zuid Oost Azie

Bericht door Sandervh »

travels.Kilroyworld.nl is tot nu toe met mijn tickets eigenlijk altijd het goedkoopste geweest. misschien kun je daar eens kijken.

Hier kun je je reis plannen en dat zij het goedkoopste voor je uitzoeken:
http://travels.kilroyworld.nl/vliegtick ... is-op-maat
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
lisette-van-beek
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door lisette-van-beek »

Aangezien je 4 maanden gaat reizen lijkt het me zonde om nu al je vluchten die je binnen Azie gaat maken vast te leggen. 4 maanden is een lange tijd, het is heerlijk om juist de vrijheid te hebben om zelf te bepalen wanneer je waar wilt zijn. Als je nu al je tickets boekt zit je weer zo aan een schema vast!! ik heb mijn vluchten ter plekke, 2 weken van te voren geboekt via airasia. Of jou bestemmingen daar ook bijzitten weet ik niet.
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.

Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
ChiangMaifriend

Bericht door ChiangMaifriend »

Ik kan je aanraden, maak een profiel op bij Air Asia, en vink de ontvangst van hun aanbiedingen aan, dan komen zeer regelmatig aanbiedingen op uw e-mailtje terecht die heel interessant zijn. Hier mijn voorbeeldje van verleden jaar, Bangkok-Denpassar, Denpassar- Kuala Lumphur, Kuala Lumphur - Phnom Penh.... deze drie vluchten voor 2 personen heb ik betaald 147€ , wel als speciale aanbiedingen maar die zijn er praktisch doorlopend, Daar U nog 4 maanden tijd hebt is eigenlijk nu het ideale moment dit eens te bekijken. Ik vlieg bijna ALTIJD Air Asia in Z_O Azie, het goedkoopst, VEEL verbindingen, en een Luchtvloot van MAXIMUM 5 jaar oud en steeds nieuwe daaroe komend. http://www.airasia.com/th/en/home.page echt een aanrader, en indien vragen sta ik graag ter beschikking. Binnen 3 weken ben ik daaronder ook weer voor een aantal maanden onderweg...by the way..BALI is schitterend...Groeten vanuit Duistland, José.
JoostM

Bericht door JoostM »

En nog meer extra informatie over goedkope tickets naar Thailand:

[verwijderd]
Laatst gewijzigd door Erik op 11 okt 2012 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Spam
Plaats reactie