malaria officinalis c200
-
- Reiziger
malaria officinalis c200
van de meseoloog heb ik het volgende gekregen ( is hier iemand bekend mee?)
in india gebruikt men veelal malaria officinalis c200 (homeopatisch), als profylaxe en als therapie. Profylactisch: bij aanvang van de reis 3 korrels onder de tong laten smelten. dit zou een bescherming van 6 weken geven.
ook staat er op deze brief de tip:
de muggen met een minder aangenaame geur misleiden, begin 3 weken voor aankomst in malaria gebied met het slikken van een hoge dosis vitamine b1 (100mg per dag). compenseer de geur met channel no. 19 (iets anders werkt niet!).
in india gebruikt men veelal malaria officinalis c200 (homeopatisch), als profylaxe en als therapie. Profylactisch: bij aanvang van de reis 3 korrels onder de tong laten smelten. dit zou een bescherming van 6 weken geven.
ook staat er op deze brief de tip:
de muggen met een minder aangenaame geur misleiden, begin 3 weken voor aankomst in malaria gebied met het slikken van een hoge dosis vitamine b1 (100mg per dag). compenseer de geur met channel no. 19 (iets anders werkt niet!).
Re: malaria officinalis c200
ik heb het niet zo op alternatieve geneeswijzen... Zijn hier wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan??
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
-
- Reiziger
mensen in die landen gebruiken het zelf ook ipv tabletten volgends mij ook omdat je van tabletten zieker kunt worden
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Mensen in die landen gebruiken geen medicijnen of prophylaxen tegen malaria.little_twinkle_star schreef:mensen in die landen gebruiken het zelf ook ipv tabletten volgends mij ook omdat je van tabletten zieker kunt worden
-
- Reiziger
bedoel je te zeggen dat de mensen daar zelf niets in nemen tegen malaria ook geen malaria tabletten?
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Ja, klopt.little_twinkle_star schreef:bedoel je te zeggen dat de mensen daar zelf niets in nemen tegen malaria ook geen malaria tabletten?
- Kims
- Reisexpert
Hi,
Het is te duur voor 'locals' vandaar dat veel mensen het niet slikken. En helaas dat er daarom 2 tot 3 miljoen nieuwe infecties jaarlijks bijkomen en er 2500 tot 7000 mensen per jaar overlijden aan malaria in Zuid-Oost Azie.
Zie: http://www.searo.who.int/en/Section10/S ... 0_4018.htm
Het is te duur voor 'locals' vandaar dat veel mensen het niet slikken. En helaas dat er daarom 2 tot 3 miljoen nieuwe infecties jaarlijks bijkomen en er 2500 tot 7000 mensen per jaar overlijden aan malaria in Zuid-Oost Azie.
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Ja, prijs is zeker een issue, maar ook de noodzaak. Ik zelf zou bijvoorbeeld als ik de keuze had het risico op malaria lopen en niet mijn hele leven lang een medicijn slikken. Zeker niet omdat malaria goed behandeld kan worden tegenwoordig.Kims schreef:Hi,
ik heb deze zomer vitamine b1 geslikt tegen die gekke muggen. moet zeggen dat ik, hier in nederland, heel weinig ben gestoken. maar die geur verdoezelen is volgens mij niet nodig, hoor. ik heb iig geen klachten gehad. bovendien moet die chanel 19 je ook maar passen, anders wordt het van kwaad tot erger.
Potje Chanel is ook niet goedkoop.. Kun je beter iets van kopen wat werkt
.
Daarnaast is B1 een wateroplosbare vitamine, dus een overschot spoel je op de wc gewoon weer weg!

Daarnaast is B1 een wateroplosbare vitamine, dus een overschot spoel je op de wc gewoon weer weg!
ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika