ervaring airbus A380

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Sjaak
Wereldreiziger
Contacteer:

ervaring airbus A380

Bericht door Sjaak »

Hallo,

Iemand ervaringen met het vliegen met de a380?
Ikzelf vlieg over 4 weken met dit bakbeest.
Een ervaring op zich, maar misschien ook wel een beetje spannend zo'n groot en nieuw toestel?!

Ik hoor het graag.
Groet,

Sjaak
menasil
Reisexpert

Re: ervaring airbus A380

Bericht door menasil »

https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/vl ... 10196.html
Hier staan ervaringen met emirates waaronder eentje met de airbus a380 :)
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Ik ben eind mei met Emirates in de A380 van Bangkok naar Dubai gevlogen. Vooraf keek ik er best wel naar uit om het mee te maken, maar het 'wow-gevoel' was toch een stukje minder groot als gedacht.

Ervan uitgaande dat je gewoon Economy Class (beneden) vliegt, zal je weinig meekrijgen van de luxe op het bovendek waar de First en Business Class zich bevindt. Er zijn een aantal kleine verschillen in de Economy Class als je het vergelijkt met een gemiddeld vliegtuig. Zo is er veel meer crew aanwezig, de stoel is iets breder en het vliegtuig maakt wat minder herrie.

Ik weet niet of je met Emirates vliegt. Zo ja, dan is het vliegen in de Economy Class ook al méééér dan goed. Een uitgebreid entertainmentsysteem, het beste en meest uitgebreide eten dat ik ooit in een vliegtuig heb gegeten en de goede service aan boord.

Daarnaast denk ik dat je, om wel écht dat 'wow-gevoel' mee te maken van de A380, toch in de First of Business class moet vliegen. Maar ja, wie heeft dat geld er voor over? Ik ieder in geval niet. ;)
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Sjaak
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Sjaak »

dank voor de antwoorden.

Vlieg inderdaad met emirates, economy class...
Groet,

Sjaak
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Ik vond het eigenlijk vooral een heel groot vliegtuig... verder blijf ik vliegen vervelend vinden, ook in een groot vliegtuig. Wel fijne films!
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Plaats reactie