Opzoek naar goedkope homestays
-
Opzoek naar goedkope homestays
Beste Reizigers,
Ik ben opzoek naar goedkope homestays in Lombok en ik Java. Kunnen jullie mij adviseren. Onze dochter van 3 jaar gaat ook mee. Wanneer er adressen/emailadressen of websites te vermelden zijn dan ontvang ik deze graag!
groet!
Ik ben opzoek naar goedkope homestays in Lombok en ik Java. Kunnen jullie mij adviseren. Onze dochter van 3 jaar gaat ook mee. Wanneer er adressen/emailadressen of websites te vermelden zijn dan ontvang ik deze graag!
groet!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Opzoek naar goedkope homestays
Al op www.airbnb.com gekeken. Zowel kamers als appartementen/huizen voor een koopje. Wel even de functie's aanpasssen naar met prijzen van laag naar hoog
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
-
Beste,
Voor goedkope homestays in Java kan ik jullie wellicht wel helpen/adviseren.
Graag wat meer informatie; datum, locatie....
Groet
Ramon
Voor goedkope homestays in Java kan ik jullie wellicht wel helpen/adviseren.
Graag wat meer informatie; datum, locatie....
Groet
Ramon
Laatst gewijzigd door Kims op 01 aug 2012 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd i.v.m. reclame
Reden: Link verwijderd i.v.m. reclame
-
Hoi Ramon,
Vooral voor de periode vanaf 23 december ben ik opzoek naar mogelijkheden om met twee volwassenen en twee kinderen te overnachten. Een homestay met familiekamer of ergens een appartement op java zou perfect zijn. Als je tips hebt hoor ik het graag!
Groet,
Familiereis
Vooral voor de periode vanaf 23 december ben ik opzoek naar mogelijkheden om met twee volwassenen en twee kinderen te overnachten. Een homestay met familiekamer of ergens een appartement op java zou perfect zijn. Als je tips hebt hoor ik het graag!
Groet,
Familiereis
-
- Vakantieganger
In Yogyakarta ken ik wel 2 homestays, een All Altar homestay is een vrij eenvoudige homestay zonder airco maar wel goede schone kamers. de ander Omah Lawas homestay is een wat duurdere homestay in het centrum van Yogyakarta, grote kamers met alle benodigde faciliteiten, grote keuken, tuin en woonkamer. Hoop dat je hier wat aan hebt.
Groet
Ramon
Groet
Ramon