Visum voor india
Visum voor india
Hoi,
Wij zijn van plan om ons visum voor India in Bangkok te gaan regelen bij de ambassade.
We willen namelijk eerst een maand door Thailand reizen.
Aangezien wij nu goedkoop een ticket kunnen boeken van AMS-BKK terug DEL-AMS.
Is mijn vraag of iemand weleens een visum geweigerd is in Bangkok voor India?
Het gaat hier om een normaal dus 3 maanden toeristenvisum voor India.
Alvast bedankt!
Wij zijn van plan om ons visum voor India in Bangkok te gaan regelen bij de ambassade.
We willen namelijk eerst een maand door Thailand reizen.
Aangezien wij nu goedkoop een ticket kunnen boeken van AMS-BKK terug DEL-AMS.
Is mijn vraag of iemand weleens een visum geweigerd is in Bangkok voor India?
Het gaat hier om een normaal dus 3 maanden toeristenvisum voor India.
Alvast bedankt!
Re: Visum voor india
Ik heb mijn visum voor India ook in Bangkok aangevraagd. Hierbij ging het om een double entry visum. Ik heb het visum gekregen, maar ik heb daar ook mensen (niet Nederlanders) naar buiten zien gaan van wie het visum geweigerd was. Ik weet uiteraard de redenen hiervan niet.
Hou er wel rekening mee dat het aanvragen 5 werkdagen kost. En je dus al die tijd geen paspoort hebt. En let dan ook op feestdagen, bij mij zaten er nog feestdagen tussen.
En je moet niet bij de Indian Embassy zijn in Bangkok (Sukhumvit 23) maar in het Glass House (Sukhumvit 25, meteen aan het begin).
Hou er wel rekening mee dat het aanvragen 5 werkdagen kost. En je dus al die tijd geen paspoort hebt. En let dan ook op feestdagen, bij mij zaten er nog feestdagen tussen.
En je moet niet bij de Indian Embassy zijn in Bangkok (Sukhumvit 23) maar in het Glass House (Sukhumvit 25, meteen aan het begin).
Hoi Marc,
Bedankt!
Wij hebben er heel veel zin in...
Bedankt!
Wij hebben er heel veel zin in...
Wat ik overigens overal zo lees, is het veel makkelijker om een visum voor India in Bangkok aan te vragen dan in Nederland. Wij hebben alleen het aanvraag formulier ingevuld (en pasfoto's bijgevoegd) en onze route, met een handgeschreven briefje waarom we double entry nodig hadden (we zouden een weekje tussendoor naar Nepal gaan). Verder hebben we niets nodig gehad, zoals een werkgeversverklaring of verzekeringsbewijs.
Veel plezier in India en Thailand!
Veel plezier in India en Thailand!
ik zou je visums beter op voorhand aanvragen mits die hier goedkoper zijn, en je bent dan zeker van je visum.
Je kan zo ook de lange aanschuifmomenten vermijden ginder!
Je kan zo ook de lange aanschuifmomenten vermijden ginder!