visum turkije
-
visum turkije
onze buren zijn op 18 juni 2012 naar turkije geweest en zijn geland op antalya
wij gaan 25 juli 2012 naar turkije en de buren hebben hun visum aan ons gegeven.
kunnen wij dit visum gebruiken?
we landen op izmir.
we hebben 3 briefjes van hun gekregen omdat de visa nog steeds geldig zijn.
wij gaan 25 juli 2012 naar turkije en de buren hebben hun visum aan ons gegeven.
we landen op izmir.
Re: visum turkije
Een visum is persoonsgebonden.
De visa zijn wel geldig voor de personen aan wie ze zijn afgegeven als ze binnen 3 maanden nog een keer naar Turkije gaan. Jij kan deze visa dus niet gebruiken!
De visa zijn wel geldig voor de personen aan wie ze zijn afgegeven als ze binnen 3 maanden nog een keer naar Turkije gaan. Jij kan deze visa dus niet gebruiken!
-
het is een reisvisum dus niet een persoonsgebonden visumsimone schaap schreef:onze buren zijn op 18 juni 2012 naar turkije geweest en zijn geland op antalya
we landen op izmir.
gewoon een visum als je naar turkije gaat een briefje met een zegel erop.
-
Weet je dit zeker ik heb ze hier voor me en zij zijn niet persoonsgebonden.
het zijn 3 losse briefjes die ze gekocht hebben voor hun intrede in turkije en zijn maar 2 weken geweest en ze hebben de briefje bewaard voor ons.
want wij gaan 25 juli met vakantie.
dat is dus ruim binnen 90 dagen. vraag is nu kunnen we de visa gebruiken?
mvrgr.
het zijn 3 losse briefjes die ze gekocht hebben voor hun intrede in turkije en zijn maar 2 weken geweest en ze hebben de briefje bewaard voor ons.
want wij gaan 25 juli met vakantie.
dat is dus ruim binnen 90 dagen. vraag is nu kunnen we de visa gebruiken?
mvrgr.
Er is al een paar keer antwoord gegeven op de vraag. Misschien stellen de antwoorden wat teleur?
Ik hoop voor je dat het werkt. Bij een 'visum bij aankomst' zou ik het proberen. Maar de kans dat het gekoppeld is lijkt me behoorlijk groot.
Ik hoop voor je dat het werkt. Bij een 'visum bij aankomst' zou ik het proberen. Maar de kans dat het gekoppeld is lijkt me behoorlijk groot.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Voor Nederlanders met een paspoort gaat het niet werken. Heel misschien wel voor mensen die met een identiteitskaart reizen? Je kan de gok nemen, als het niet werkt kun je altijd op het vliegveld een nieuw visum kopen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Hoi,2 dagen voor dat wij naar Turkije gingen,was mijn ex terug uit Turkije,
wij dachten ook slim te zijn,dan hoeven we 1 visum minder te kopen,helaas pindakaas,
eerst hele tijd in rij gestaan voor de visums te kopen voor mijn kids en toen
een kwartier bij de paspoortcontrole,
ik zag de bui al hangen: de douanebeambte tikte het 1 en ander in op de computer
en werd toen heel boos,met het gevolg dat mijn kinderen een hele tijd op
mij moesten wachten en ik weer 2 keer in de rij moest.
Ik voelde mij heel onprettig en vond het achteraf zeker de moeite niet waard.
Het blijkt dus toch wel persoonsgebonden te zijn.
dus ik zeg:niet doen,dan maar voor die 45 euro iets meer afdingen in de vakantie!
wij dachten ook slim te zijn,dan hoeven we 1 visum minder te kopen,helaas pindakaas,
eerst hele tijd in rij gestaan voor de visums te kopen voor mijn kids en toen
een kwartier bij de paspoortcontrole,
ik zag de bui al hangen: de douanebeambte tikte het 1 en ander in op de computer
en werd toen heel boos,met het gevolg dat mijn kinderen een hele tijd op
mij moesten wachten en ik weer 2 keer in de rij moest.
Ik voelde mij heel onprettig en vond het achteraf zeker de moeite niet waard.
Het blijkt dus toch wel persoonsgebonden te zijn.
dus ik zeg:niet doen,dan maar voor die 45 euro iets meer afdingen in de vakantie!
-
- Reisexpert
Nou zeg.jokie schreef: dus ik zeg:niet doen,dan maar voor die 45 euro iets meer afdingen in de vakantie!

Als je naar Turkije wilt, kost je dat gewoon 45 euro voor een visum.
Je kunt ook in een caravan op de Veluwe gaan zitten, lekker goedkoop

You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Nou, zo goedkoop is dat ook niet hoor
Zonder gekheid.. Een visum en bijkomende kosten moet je nou eenmaal meenemen in je voorbereiding, net als vaccinaties en een geldig reisdocument.

Zonder gekheid.. Een visum en bijkomende kosten moet je nou eenmaal meenemen in je voorbereiding, net als vaccinaties en een geldig reisdocument.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Kost het tegenwoordig 45 euro?
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
hehe dat was mijn reactie ook laosfan
dan is die prijs flink gestegen.. ik kreeg gewoon stempel in paspoort dus niet uit te wisselen..

-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
In bovengenoemde situatie ging het om drie visa. 3 maal 15 is 45.
Opgehelderd.
Opgehelderd.

Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Ik had al het vermoedenricardobuma schreef:In bovengenoemde situatie ging het om drie visa. 3 maal 15 is 45.
Opgehelderd.

Turkije zou eigenlijk geen visumkosten moeten berekenen in mijn ogen. Maar goed, ze doen wat ze willen natuurlijk.
- bolletjeom
- Reisexpert
ach, het ene land vraagt van te voren visumkosten. Het andere land heft een extra luchthaven belasting of een toeristenbelasting op iedere overnachting.
Ik blijf het in nederland vreemd vinden dat ik bovenop de kamer prijs ook nog eens een gemeentelijke toeristenbelasting moet betalen.
Ik blijf het in nederland vreemd vinden dat ik bovenop de kamer prijs ook nog eens een gemeentelijke toeristenbelasting moet betalen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ja, zo is er op meerdere plaatsen wel wat inderdaad. Maar gezien de ambitie van Turkije om bij de EU te komen, de miljoenen Turken in Nederlands, Duitsland etc. zou het misschien zonder die 15 euro kunnen.
Visa zijn sowiezo vervelend
Visa zijn sowiezo vervelend