Informatie Buenos Aires

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
sharonforrest

Informatie Buenos Aires

Bericht door sharonforrest »

Hoi!

Mijn reis ben ik begonnen in Cusco, Peru met [verwijderd], om mijn Spaans wat op te krikken voor tijdens het reizen. Op dit moment ben ik in Bolivia en over 3 maanden zal ik in Buenos Aires zijn om mijn vrijwilligerswerk te starten met xxx daar! Super geregeld allemaal, alleen... ik ben erg benieuwd naar de stad Buenos Aires. Ik zal er 3 maanden verblijven en het schijnt heel anders dan Cusco te zijn. Eigelijk ben ik nog nooit in grote steden geweest en Buenos Aires is voor mij dus een hele stap :) Hoe is het openbaar vervoer? taxis? en een lunch, hoeveel kost dat bijvoorbeeld? En uitgaan?
Iedereen die in Buenos Aires is geweest: je mening en ervaringen zijn welkom!

Groeten Sharon
Laatst gewijzigd door Erik op 11 jul 2012 13:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: reclame links
El Niño
Reisexpert

Re: Informatie Buenos Aires

Bericht door El Niño »

Taxi's, bussen enzo is prima geregeld. Maar verwacht wel een redelijk "verwesterde" stad: lijkt meer op Milaan dan Cusco. De prijzen vallen wel mee hoor. Het is een tijdje geleden dat ik daar was, maar BA is goedkoper dan Brazilie en ook goedkoper dan Ushuaia. Uitgaan weet ik niet precies meer. Heb ik zelf niet zo erg gedaan, omdat het daar allemaal zo fucking laat begint. Ik denk dat als je daar die dure clubs wilt (pas beetje vol rond 02.00 geloof ik...), je daar wel flink entree moet betalen.
sharonforrest

Re: Informatie Buenos Aires

Bericht door sharonforrest »

Bedankt! Sorry voor min late reactie, ben beetje zonder internet geweest de laatste weken. Wat kun je toch druk zijn tijdens het reizen :)
Dat Buenos Aires niet al te duur is geeft me moed. Heel erg bedankt!

Sharon
Plaats reactie