Beste telefoon voor backpackers

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
BernadetteB

Beste telefoon voor backpackers

Bericht door BernadetteB »

Hey!

Ik ben een student uit Eindhoven die momenteel stage loopt bij Vodafone in Maastricht.
Ik doe industrieel ontwerpen en ben op het moment bezig met het maken van een speciale backpackers telefoon voor mijn stage.

Ik zou daarom jullie een aantal vragen willen stellen omdat jullie erg veel ervaring hebben met het backpacken.

Ik ben nu vooral aan het onderzoeken welke functies op de mobiele telefoon zouden moeten komen en wat gemakkelijk is om bij je te hebben. Ik heb daarom een lijst met functies. Zouden jullie er daar 10 van uit kunnen kiezen die jullie het belangrijkste vinden? Dat zou super zijn! Uitleg erbij is natuurlijk altijd handig! Andere tips zijn ook welkom

Hier een lijst:

SMS
MMS
Bellen
Adressenlijst / telefoonlijst
Vertaler
Uitgaven bijhouder
Wekker
Datum & tijd
Valuta omzetter
Info over hostels
Info over internetcafés
Dagboek
Camera
Fotoalbum maken
Afgereisde route bijhouden
GPS navigatie
Gegevens reis/bankpassen etc. opslag
Contact met andere reizigers
Foto’s sturen & reacties ontvangen daarop
Reacties ontvangen
Pinautomaat vinder
Tips andere reizigers
Routekaart
Bagagelijst
Openbaar vervoer informatie
Agenda
Stopwatch
Het weer
Video camera
Ticketinfo/ Tickets kopen
Forum
Notitiefunctie
automatisch dagboek van je notities en foto's.

Waarom?
Iets anders misschien?
bolletjeom
Reisexpert

Re: BackPackTelefoon

Bericht door bolletjeom »

laat ik beginnen met zeggen dat ik normaal gesproken geen Telefoon mee heb en ook niet wil hebben. Ik wil geen contact met thuis....haha... mijn moeder belt me anders suf. Internet functioneert ook prima