Appartement te huur in Bondi Beach

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
aussiesteef

Appartement te huur in Bondi Beach

Bericht door aussiesteef »

Hoi,

Rond Augustus gaan 2 mensen uit ons appartement, en ik ga maar eens langzaam op zoek naar nieuwe mensen...

Dus ben je van plan om naar Australie te komen om stage te lopen, studeren of om te reizen en wil je alvast al een beetje je eigen plekje, of een plek om je te aarden en ter voorbereiding van je aankomende trip, is dit misschien wel iets voor jou...

Het is letterlijk 3 minuten van Bondi Beach in Sydney, je heb 24 uur lang de bus tot je beschikking die je rechtstreeks naar Sydney CBD (centrum) brengt voor werk, uitgaan etc..

Verder is het een relaxte 4 persoons flat met ocean view, 2 single rooms en een double room, dus een bed komt vrij in de double room en een single room komt ook vrij.
Ideaal voor surfers met 3 breaks tot je beschikking op resp. 3, 5 en 10 min lopen.

Voor de duidelijkheid ik ben niet de eigenaar/verhuurder, maar het is beter dat jezelf mensen vind waarmee je moet leven dan dat de landlord dat doet voor je.

kosten zijn AU$ 175 per week voor de double room en 185 voor de single room en alle rekeningen inclusief (kosten, gas, water, licht, internet)
en 2 weken huur vooraf als bond (wat is de NL vertaling daarvan?)
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: Aangeboden accommodatie in Bondi Beach

Bericht door Moira »

Het NL woord voor bond is borg.
saskia4

Qreply

Bericht door saskia4 »

Ik vroeg me af of er nog een kamer vrij was. Of tips waar ik kan zoeken naar een kamer. Ik ga waarschijnlijk over 2/3 weken al naar Sydney. Op het laatste moment nog een stage plek gevonden. Dus nu hard op zoek naar accommodatie.
Erik
Site Admin

Re: Appartement te huur in Bondi Beach

Bericht door Erik »

Je zou altijd in een hostel kunnen beginnen zodat je van daar uit op zoek kunt gaan naar accommodatie.
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hallo,

Je zou kunnen kijken of je wat kunt vinden via http://www.gumtree.com.au
Of eerst naar een hostel gaan en daar gaan rondkijken.

gr van Moira
diantha

Bericht door diantha »

Hallo! Ik en mijn roommate komen beide uit NL en wonen nu voor 2 weken in Sydney aan Broadway. Best prima te vertoeven, maar het is erg gehorig in dit guesthouse. De accommodatie klinkt goed bij jullie, zijn de kamers nog beschikbaar of inmiddels vergeven? Ik hoor graag van je! Facebook: http://www.facebook.com/#!/diantha.vs :)
shabnam

Bericht door shabnam »

Vraagje,

zijn de accomedaties over het algemeen schoon? Ik heb namelijk gehoord dat het vies is (hostels) en dat je
teveel betaalt en gewoon vieze kamers krijgt....Veel kakkerlakken die overal zijn....
Klopt dit?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Dit valt wel mee, maar kan altijd voorkomen. Als je het niets vind stap je gewoon weer op en zoek je een andere plek om te overnachten nietwaar?
Plaats reactie