Sterke drank met uitgaan in Thailand
Sterke drank met uitgaan in Thailand
Is het nog steeds zo dat je in Thailand gewoon je fles sterke drank kunt meenemen naar de uitgaansgelegenheden?
-
- Reiziger
Re: Sterke drank met uitgaan in Thailand
Als je gaat stappen op bijv. Koh phi phi of koh phangan wel ja! 24/7 ligt aan het strand en je loopt overal zo in en uit, geen toegangsdeuren of iets!
Ik weet uit ervaring van vorige zomer dat het inderdaad op de eilanden geen probleem is, maar weet iemand hoe dat bijvoorbeeld in Bangkok zit? Heb geen idee of ze er daar wel strenger op zijn.
Je komt een beetje desperaat over. Alcoholprobleem? >:)JeroenB schreef:Ik weet uit ervaring van vorige zomer dat het inderdaad op de eilanden geen probleem is, maar weet iemand hoe dat bijvoorbeeld in Bangkok zit? Heb geen idee of ze er daar wel strenger op zijn.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Vaak zal er kurkgeld worden gevraagd.
Haha ow nee hoor. Maar het is wel goed om te weten voor je daar aan de deur staat en ze je vriendelijk doch dringend verzoeken het niet mee te nemenJenny schreef:Je komt een beetje desperaat over. Alcoholprobleem? >:)JeroenB schreef:Ik weet uit ervaring van vorige zomer dat het inderdaad op de eilanden geen probleem is, maar weet iemand hoe dat bijvoorbeeld in Bangkok zit? Heb geen idee of ze er daar wel strenger op zijn.

Oke thanks. Loont het dan nog om zelf iets mee te nemen of kan je dan beter dat 'kurkgeld' betalen?stevenl schreef:Vaak zal er kurkgeld worden gevraagd.