Borneo, Sabah

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
veer0478

Borneo, Sabah

Bericht door veer0478 »

Hallo,
In augustus willen wij 2 weken naar Borneo, (Sabah) met onze kinderen van 4 en 6 jaar
We vliegen vanaf Bangkok naar Sandakan.
Vanaf hier willen we diverse trips doen naar oa. Orang Oetang Rehabilitation center, Turtle Island en Kinabatangan river.
Na wat zoeken op internet blijken deze trips best aan de prijzige kant. Is het goedkoper en mogelijk dit bij de plaatselijke reisburo's te boeken? (bieden deze leuke trips aan?)Of is het toch verstandiger gezien het hoog seizoen dit vooraf te boeken? Het blijkt dat Turtle Island al volgeboekt is, is er nog een ander eiland om schildpadden te zien?
Na ruim een week willen we via Mount Kinabalu, richting de westkust(Kota Kinabalu) Heeft iemand een goed tip voor een mooi strand of eiland voor de kust, wat tevens leuk is met jonge kinderen?
Momenteel wonen wij in Bangkok, zijn de prijzen qua restaurantjes ongeveer gelijk?
Alvast bedankt
bolletjeom
Reisexpert

Re: Borneo, Sabah

Bericht door bolletjeom »

het viel mij op dat er weinig lokale reisburotjes waren. Ik heb mijn trips via mijn hostels geboekt.

Voor de orang utans hoef je niet te reserveren. Kinabatangan kan direct bij de junglelodges via de websites.
Leuke eilanden heb ik geen ervaring mee.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie