voedingssuplementen spanje madrid per vliegtuig
-
- Reiziger
voedingssuplementen spanje madrid per vliegtuig
Hallo allemaal,
Wij vliegen vanacht richtin Spanje, Madrid. Ik gebruik nog al wat aan voedings suplementen en zou die graag mee willen nemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan je ze gewoon in je koffer mee nemen op reis?
Ik gebruik het volgende:
Vitamine c, b12, d3, visolie, een multi, magnesium phofphoricum, emotio balance en magnesium
Wij vliegen vanacht richtin Spanje, Madrid. Ik gebruik nog al wat aan voedings suplementen en zou die graag mee willen nemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan je ze gewoon in je koffer mee nemen op reis?
Ik gebruik het volgende:
Vitamine c, b12, d3, visolie, een multi, magnesium phofphoricum, emotio balance en magnesium
Re: voedingssuplementen spanje madrid per vliegtuig
Neem aan dat het geen probleem is. Zijn legale middelen toch? Misschien dat ze je koffer nog eens extra willen checken als ze heel veel pilletjes zien zitten.
-
- Reiziger
bedankt voor je reactie. het is alleen voorzien van een nederlandse tekst
Het lijkt mij geen probleem wanneer de aantallen voor persoonlijk gebruik zijn en alle middelen in de winkel te koop zijn.
Zou zelf wel alle potjes zoveel mogelijk verspreiden over je bagage zodat je als het door de scanner gaat je niet opeens een heleboel pillen bij elkaar ziet zitten.
Zou zelf wel alle potjes zoveel mogelijk verspreiden over je bagage zodat je als het door de scanner gaat je niet opeens een heleboel pillen bij elkaar ziet zitten.
-
- Reiziger
bedankt voor de tip
ik heb alleen de nodige tabletjes in de potjes gelaten
en het verspreid over me koffer
ik heb alleen de nodige tabletjes in de potjes gelaten
en het verspreid over me koffer
-
- Reiziger
ik had alleen het nodige mee genomen in de potjes en alles in me koffer verdeeld, het is helemaal goed gegaan 

Fijn om te horen! Hoe was je reis geweest?
-
- Reiziger
fijn om weer even weg te zijn en mooi weer te hebben op je verjaardag
echter vind ik barcelona wel een stuk gezelliger en meer sfeer hebben dan madrid
drie dagen was ook genoeg geweest voor madrid, wij waren er vier
maar dat komt ook vooral omdat wij de laatste dag naar lago waren gegaan, wat op de map als water staat aangegeven dus ik dacht dat het een groot meer was, maar het was net zo groot als het water in park retiro en je kon er niet fijn liggen, daar was het park veel geschikter voor!
wel zijn de locals erg vriendelijk wat ik als erg prettig heb ervaren
madrid, wel leuk om een keer gezien te hebben
echter vind ik barcelona wel een stuk gezelliger en meer sfeer hebben dan madrid
drie dagen was ook genoeg geweest voor madrid, wij waren er vier
maar dat komt ook vooral omdat wij de laatste dag naar lago waren gegaan, wat op de map als water staat aangegeven dus ik dacht dat het een groot meer was, maar het was net zo groot als het water in park retiro en je kon er niet fijn liggen, daar was het park veel geschikter voor!
wel zijn de locals erg vriendelijk wat ik als erg prettig heb ervaren
madrid, wel leuk om een keer gezien te hebben