In chang mai visum Vietnam regelen?
In chang mai visum Vietnam regelen?
Hallo allemaal,
Hier mijn situatie: ik zit in chang mai sinds 3 dagen. Hiervoor anderhalve week in Bangkok geweest. Ik wil volgende week naar Laos vertrekken en wil daar 2 à 3 weken blijven. Daarna wil ik graag 2 weken naar Vietnam. MAAR... Ik heb geen visum. Ik heb dit niet in Bangkok geregeld en vraag me af waar ik dit het beste nu kan regelen? Chang mai of Vientiane?
Bedankt voor de tips alvast!
Gr. Gino
Hier mijn situatie: ik zit in chang mai sinds 3 dagen. Hiervoor anderhalve week in Bangkok geweest. Ik wil volgende week naar Laos vertrekken en wil daar 2 à 3 weken blijven. Daarna wil ik graag 2 weken naar Vietnam. MAAR... Ik heb geen visum. Ik heb dit niet in Bangkok geregeld en vraag me af waar ik dit het beste nu kan regelen? Chang mai of Vientiane?
Bedankt voor de tips alvast!
Gr. Gino
Re: In chang mai visum Vietnam regelen?
Niet zo lang geleden -toen ik zelf aan het nadenken was over een mogelijke bestemming na Indonesie- kwam ik dit artikel tegen, wellicht de moeite waard om even te bekijken...
Bedankt voor je tip, maar dit kan ik alleen gebruiken als ik via de lucht Vietnam binnen kom en wil eigenlijk overlands....
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik neen aan dat er een Vietnamese ambassade in Vientiane is? Rehel het dan daar.