Frequent Flyers die te vaak vlogen

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Plaats reactie
Erik
Site Admin

Frequent Flyers die te vaak vlogen

Bericht door Erik »

Leuk (maar lang) artikel om te lezen over mensen die te vaak vlogen:
http://www.latimes.com/business/la-fi-0 ... full.story

Bijna een absurt verhaal :)
Reismeis
Reisexpert

Re: Frequent Flyers die te vaak vlogen

Bericht door Reismeis »

Errrug lang artikel inderdaad, maar leuk om te lezen! Ik heb nooit geweten dat er zulke tickets bestonden, doet me een beetje denken aan het gouden Willy Wonka ticket haha. En alle incidenten die worden genoemd, tja, dat had American vantevoren ook zelf kunnen bedenken toch? Maar ja, all good things come to an end, eventually, nietwaar? :)
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Hoewel het blijkbaar niet in de voorwaarden stond, vind ik dit toch een duidelijk geval van misbruik. Zo'n ticket diende duidelijk niet om geld mee te verdienen. Als je dat dan op grote schaal begint te doen, begrijp ik de actie van American Airlines wel.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Ze hebben er natuurlijk wel misbruik van gemaakt, maar er stond nergens dat het niet mocht.. Of ik het zou hebben gedaan weet ik niet (dat geweten, hè :P), maar deze mensen hebben een gat in de wet gevonden en hebben daar slim gebruik (misbruik) van gemaakt. En zolang nergens staat dat het niet mag.. Ik weet het niet, het is heel dubbel, ik begrijp de standpunten van beide partijen :)
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Plaats reactie