dubai is verdacht???
- bolletjeom
- Reisexpert
dubai is verdacht???
ik zit border security te kijken en val om van de verbazing.
'die meneer gaan we aan de tand voelen. Het is een australier die na een bezoek aan europa terug komt naar sydney. Hij is echter twee dagen in dubai geweest en dat is erg verdacht'
' er is iedere dag een vlucht vanuit dubai naar australie dus het is absoluut niet nodig om daar twee dagen te blijven'
ze ondervragen de man die zegt dat ie gewoon wat heeft rond gekeken maar dat geloven ze niet.
Hoe vreemd is het dat een stop in dubai verdacht is.
'die meneer gaan we aan de tand voelen. Het is een australier die na een bezoek aan europa terug komt naar sydney. Hij is echter twee dagen in dubai geweest en dat is erg verdacht'
' er is iedere dag een vlucht vanuit dubai naar australie dus het is absoluut niet nodig om daar twee dagen te blijven'
ze ondervragen de man die zegt dat ie gewoon wat heeft rond gekeken maar dat geloven ze niet.
Hoe vreemd is het dat een stop in dubai verdacht is.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: dubai is verdacht???
?????
Dat slaat inderdaad nergens op nee!
Dat slaat inderdaad nergens op nee!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
huh? dat is wel heel vreemd... midden oosten wordt dus meteen gebracht als een soort van no go toeristen bestemming?
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb het niet gezien, maar vraag me in dergelijke gevallen toch af of dat beleid is of gewoon een stel eigenwijze douaniers die zich verveelden. Dubai lijkt me toch hard op weg een van de populairdere stopover-bestemmingen te worden, dus als zelfs dat al als verdacht gezien wordt...
Misschien een paar Australische douane beambten die zelf nog nooit buiten Australië geweest zijn en een beetje bekrompen denken?
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts