Invulling Indonesië

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
Anke Catharina

Invulling Indonesië

Bericht door Anke Catharina »

Hallo!

In oktober vertrek ik samen met een vriendin naar Bangkok om vanaf daar 8 maanden rond te reizen in Azië en Australië. We zijn nog een beetje aan het twijfelen over een deel van de route. Na Thailand, Vietnam, Laos, Cambodja en Maleisië willen we ook nog een stuk Indonesië zien. Zouden jullie ons aanraden om vanaf Singapore naar Java te gaan, daar een tijdje te zijn en dan doorvliegen (eventueel vanaf Bali) naar Australië, of is het ook echt nog de moeite waard om een deel van Sumatra aan te doen? We hebben vanaf Singapore waarschijnlijk nog zo'n vijf weken voor we naar Australië gaan. Wat zouden jullie aanraden om in Indonesië in die tijd te doen? We zijn beide 18 jaar, houden van cultuur, natuur, actie en willen graag een beetje primitief reizen en lokale bevolking en andere reizigers ontmoeten!

Hopelijk hebben jullie goede tips over Indonesië (en eventueel over de andere landen die we aandoen in Azië!)

Groetjes Anke
bolletjeom
Reisexpert

Re: Invulling Indonesië

Bericht door bolletjeom »

met "maar" 5 weken de tijd zou ik Java en Bali doen en dan vanaf Bali naar Ozz vliegen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Re: Invulling Indonesië

Bericht door Jenny »

Ik sluit me hierbij aan. Als je tijd over mocht hebben kun je evt. met de boot naar Lombok, en nog een paar dagen op Lombok en/of de Gili-eilanden verblijven.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie