Geef geen giftfor2 [ervaring]

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
bolletjeom
Reisexpert

Geef geen giftfor2 [ervaring]

Bericht door bolletjeom »

ik heb een giftfor2 gewonnen. 1 nachtje weg voor 2 personen met keuze uit een stuk of 40 hotels in nl, be en de.
En nu mag je een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken maar ik wil wel even mijn ervaring delen.
Stel dat jullie ooit denken dat het een leuk kado is om weg te geven dan weet je tenminste wat je geeft.

Gister met mijn moeder hotelletje gevonden in de buurt van nijmegen en 3 weekenden geprikt. Op de site van het hotel was voldoende beschikbaarheid. Bij reserveren kon geen van de 3 weekenden. Op de site leken kamers in het weekend ook 10 euro duurder dus we opperde om bij te betalen. Dat was niet mogelijk. Volgens hem kon je wel op zaterdag terecht met de bon maar toen we hem vroegen welk weekend hij nog beschikbaar had bleef het stil.

Vol goede moed belde we een ander hotel in de buurt. Zelfde verhaal. Beide hotels waren fletcherhotels (zien er overigens troosteloos uit)dus probeerde we het nog 1 keer bij een andere keten. Maar ook in antwerpen konden we niet terecht :(

de lol van de gratis nacht is er wel een beetje vanaf. We zijn nu maar even gestopt met zoeken.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reismeis
Reisexpert

Re: geef geen giftfor2

Bericht door Reismeis »

Thanks voor de tip! Wat een gedoe zeg! Al moet ik zeggen dat ik vaker 'gedoe' lees over Fletcher hotels. Die hotelbonnen die je af en toe kunt kopen zijn volgens mij ook alleen te gebruiken in die hotels, schijnt ook behoorlijk dramatisch te zijn. Even een klachtje richting giftfor2??
Ik heb nog een giftfor2 liggen, maar dat is voor een dagje weg. Hopelijk gaat dat er een beetje anders aan toe.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Dank je voor het delen van je ervaring, bolletje.

Ik ben er nog niet bekend mee maar ik weet nu iig dat het lastig is.... kijk wel vaak naar dealtjes enzo... en die fletcher bonnen ken ik ook, reismeis, maar de forums van programma's als kassa en radar staan er vol mee!!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik weet dat fletcher vrij dramatisch is. ik kom ze ook wel tegen op vakantieveilingsites en heb allang besloten daar niet op te bieden.
Persoonlijk vind ik het niet een mega ramp, ik vind wel wat leuks maar stel nu dat je iemand denkt heel blij te maken met een bon en die persoon is niet bekend met dit gedoe. Dan zal die teleurgesteld zijn.
Persoonlijk vind ik het nog steeds best leuk dat ik het gekregen heb maar ik zal het zelf niet weggeven.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Re: Geef geen giftfor2 [ervaring]

Bericht door Yvonnetje »

Zelf geen ervaring met de Fletchergroep, maar mijn ouders wel.

Midden in de nacht ging het brandalarm af, maar in heel het hotel was geen werknemer te bekennen... Er kwamen allemaal mensen de kamers uit in pyjama's om te zien wat er aan de hand was.
Bleek loos alarm achteraf.
Mijn vader heeft achter de balie van de receptie naar een telefoonnummer moeten zoeken van de eigenaar :s
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Huh, er was helemaal geen personeel in het hotel?? Dat kan en mag toch niet?? 0_0
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
nikk-y

Bericht door nikk-y »

En ook verlengen is niet mogelijk terwijl ik dacht dat er geen houdbaarheidsdatum op dingen mogen zitten waar je voor betaald !!

na een boos mailtje mocht ik als ik 17,50 had betaald een nieuwe ontvangen :S
Bizar toch :S
Plaats reactie