Help ik ga voor het eerst backpacken!

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
JPMantiri

Help ik ga voor het eerst backpacken!

Bericht door JPMantiri »

Hallo mensen,

Ik ga samen met mijn vriendin samen voor het eerst backpacken ! ik weet niet hoe lang ik weg ga maar
ook nog niet waar voor in de zomer we wilden graag gewoon inde bergen niet dicht bijde stad ofzo lekker in een tentje kamperen en maar door lopen elke keer ergens anders slapen en bekijken. waar kan ikdat leukdoen is mijn vraag , ik dacht aan de pyreneen. hebben jullie een idee en/of tips!
ik wil wel graag echt op me zelf 1 of 2 weken buiten de bewoonde wereld !!

Groeten justin..
Francine
Reisexpert

Re: Help ik ga voor het eerst backpacken!

Bericht door Francine »

Aan de Spaanse kant van de Pyreneeën is een prachtig Nationaal Park: Aïguestortes waar een mooie wandeling doorheen loopt. Met een kaart en een redelijk aangegeven route, kom je op prachtige plekken. Je kunt overnachten in berghutten, maar als je liever kampeert, kan dat volgens mij ook. Je kunt er meerdaagse wandeltochten maken. Helemaal 'in the middle of nowhere' is het ook weer niet, maar dat kan ook wel een veilig gevoel geven in de bergen.
Ik weet niet of zoiets is wat je zoekt? Of ben je meer van plan om grotere afstanden te reizen en tussendoor de auto te pakken, te liften...?
JPMantiri

Bericht door JPMantiri »

owh echt dit is eigenlijk precies wat ik bedoel ! ik wil nog niet lange afstanden doen want dit is me eerste keer en budget is niet groot ! maar bedankt ik zal er naar kijken!! zijn er nog meer natuurparken zoals dat.!
heel erg bedankt voor je tip!!
JPMantiri

Bericht door JPMantiri »

Jammer genoeg kan je daar niet overnachten( in tentje opjezelf)
alleen in lodges. weet iemand nog zoiets waar ik zelf in een lodge kan blijfen of in tent !
en dan zonder begeleiding.

alvast bedankt

Justin
dyon89

Qreply

Bericht door dyon89 »

Wow dat lijkt me echt super gaaf !
dyon89

Bericht door dyon89 »

Wow dat lijkt me echt super gaaf ! Helaas is mijn vriendin meer het all-inclusive type... :(
Plaats reactie