Pasfoto nodig voor visum Cambodja
- bolletjeom
- Reisexpert
Pasfoto nodig voor visum Cambodja
Ik las ergens dat je een pasfoto nodig hebt als je bij de grens van Laos (of Thailand) naar Cambodja een visum haalt.
Weet iemand of dit klopt?
en 1 of 2 of 3?
Weet iemand of dit klopt?
en 1 of 2 of 3?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: Pasfoto nodig voor visum Cambodja
Volgens mij was het 2 foto's voor cambodja..
Maar ik zorg toch altijd dat ik voor ik op reis ga een stuk of wat foto's mee heb. Ook voor bijvoorbeeld duikbrevet, je vakantieliefde
etc heb je foto's nodig.
Voor de werelreis had ik er 10 mee en ben met 1 terug gekomen.
Maar ik zorg toch altijd dat ik voor ik op reis ga een stuk of wat foto's mee heb. Ook voor bijvoorbeeld duikbrevet, je vakantieliefde

Voor de werelreis had ik er 10 mee en ben met 1 terug gekomen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb ze ook altijd bij me...maar als ik er werktechinisch heen ga wens ik wel dat mijn werkgever ze vergoed
En dat ze hun deelnemers er opwijzen pasfoto's mee te nemen. En beide lijken ze dat niet te doen dus wil ik dat volgende week eens navragen...maar ja...ik wil ook weer niet een domme vraag stellen dus val ik jullie er eerst mee lastig

En dat ze hun deelnemers er opwijzen pasfoto's mee te nemen. En beide lijken ze dat niet te doen dus wil ik dat volgende week eens navragen...maar ja...ik wil ook weer niet een domme vraag stellen dus val ik jullie er eerst mee lastig

- bolletjeom
- Reisexpert
Las ook ergens dat je met Dollars moet betalen voor je visum aan de grens.
klopt dat?
erg he, dat ik dit moet vragen..
Maar ja, mijn Laos visum heb ik de vorig jaar in Bangkok gehaald en het Cambodja Visum van te voren in Vietnam...en het is alweer zo lang geleden
2004 is echt een eeuwigheid terug...haha
klopt dat?

2004 is echt een eeuwigheid terug...haha
Dollars of Bath... maar de prijs is in dollars dus heb je dan minder kans afgezet te worden als je in dollars betaald. Met bath kunnen ze aan de grens dan een voor jou negatieve wisselkoers hanteren.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Twee pasfoto's en betalen in Dollar.
Zoals op zoveel plaatsen durven ze de Euro wel eens gelijk stellen aan de Dollar.
De beambte die ik kreeg was zelfs zo lief mij voor 5 dollar op te lichten. Zomaar ...
Ik dacht dat de prijs in de LP verouderd was, dus ik heb betaald. Naderhand vernam ik dat die prijs nog steeds correct was
Zoals op zoveel plaatsen durven ze de Euro wel eens gelijk stellen aan de Dollar.
De beambte die ik kreeg was zelfs zo lief mij voor 5 dollar op te lichten. Zomaar ...
Ik dacht dat de prijs in de LP verouderd was, dus ik heb betaald. Naderhand vernam ik dat die prijs nog steeds correct was

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Wij hebben altijd 1 pasfoto voor cambodja moeten inleveren en 20 US dollar zorg dat je die gepast hebt want meestal kunnen ze die zogenaamd niet wisselen en dan gaan ze je meer laten betalen door je 1000 bath te vragen of vietnamese dong.
Ze zijn erg corrupt dus vandaar dat je daar even rekening mee moeten houden.
Voor Laos hebben wij ook maar 1 pasfoto afgegeven en 35 US dollar cash betaald op het vliegveld in luang prabang.
Deze ervaring is van 2007 en 2008.
gr van Moira
Wij hebben altijd 1 pasfoto voor cambodja moeten inleveren en 20 US dollar zorg dat je die gepast hebt want meestal kunnen ze die zogenaamd niet wisselen en dan gaan ze je meer laten betalen door je 1000 bath te vragen of vietnamese dong.
Ze zijn erg corrupt dus vandaar dat je daar even rekening mee moeten houden.
Voor Laos hebben wij ook maar 1 pasfoto afgegeven en 35 US dollar cash betaald op het vliegveld in luang prabang.
Deze ervaring is van 2007 en 2008.
gr van Moira