Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
ik weet dat de Polen een redelijk ontwikkeld land is
Maar je zult verbaasd zijn over de luchthavens waar ik al gestaan heb waar geen PIN automaat was!!
Dus vandaar de (misschien wat domme) vraag: heeft Katowice airport een pinautomaat? of op zijn minst en exhange die open is?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Een vrij laat antwoord, maar omdat ik hier een paar weken terug ook ben geweest en het inderdaad een flinke zoektocht is.. toch maar even een antwoord.
Je ziet in de gang beneden aan de zijde naar buiten allerlei wisselkantoren. In het midden van die gang is een uitgang en zit iemand van die smakeloze krakelingen te verkopen. Daarnaast (links) zit een pinautomaat!
TRB schreef:Een vrij laat antwoord, maar omdat ik hier een paar weken terug ook ben geweest en het inderdaad een flinke zoektocht is.. toch maar even een antwoord.
Je ziet in de gang beneden aan de zijde naar buiten allerlei wisselkantoren. In het midden van die gang is een uitgang en zit iemand van die smakeloze krakelingen te verkopen. Daarnaast (links) zit een pinautomaat!
Dan vraag ik me af hoe goed je zoekt. Ik weet er sowieso al 2, en zo groot is die luchthaven niet.
Op je teentjes getrapt? Jij suggereert dat het moeilijk is om daar een pinautomaat te vinden, ik ontkracht dat. Niet om jou een hak te zetten, meer om mensen die dit lezen te informeren dat zij zich niet druk hoeven te maken over het eventueel niet kunnen vinden van een pinautomaat.
En dat heeft verder niks met wereldreiziger zijn te maken (maar ga er vanuit dat je dat zelf ook snapt).
Ik was op mijn teentjes getrapt ja, aangezien ik zélf moeilijk een pinautomaat kon vinden en je opmerking wijsneuzerig overkwam op mij. Het gaat er inderdaad om dat mensen iets hebben aan de tips op dit forum, dus we zullen de discussie maar achterwege laten
Dit soort tips (waar een pin automaat vinden o.i.d.) zijn altijd handig, al is het maar voor mensen die op voorhand willen weten waar wat te vinden is. Dus TRB ik houd me sowieso aanbevolen voor andere tips
Mag ik ook? Mag ik ook?
Als je na aankomst de schuifdeuren uitkomt in de aankomst hal, 20 meter meter naar links, tegenover de incheckbalies (zo'n losse 'kast').
Anders 50 meter verder lopen (ook naar links dus), tegenover informatiepunt is een bank waar ook een pinautomaat zit (in de muur).