Ervaring Visafirst?

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
rosh--

Ervaring Visafirst?

Bericht door rosh-- »

Hello iedereen,

Ik heb een vraag. Ik wil samen met een vriendin een WHV aanvragen voor Australie, nu kwamen wij Visafirst tegen. Heeft iemand miss ervaringen met Visafirst WHV aanvragen? Wij willen eigenlijk niet vast zitten aan starterspakketjes met excursies etc, omdat je waarschijnlijk de eerste paar dagen toch te moe bent hiervoor, maar vinden het wel fijn te weten dat een 'instantie/organisatie' ons helpt waar nodig! Bijv. ook terugvorderen belasting etc. & wat er allemaal in hun pakketen zit.

Thanks alvast!
Jensje
Reiziger
Contacteer:

Re: Ervaring Visafirst?

Bericht door Jensje »

Het visum kun je heel gemakkelijk zelf aanvragen, scheelt je een hoop geld ook nog *O* .
Wil je met een reisorganisatie in zee, dan zijn er oa Australian Backpackers, Travel Active en Activity International. Ik zelf ben in 2009 met Australian Backpackers naar Australie gegaan in een groepje van 4, maar ben al snel mijn eigen weg gegaan. Heb nog wel hulp van ze gehad na een sterfgeval in mijn famile, kon naar huis voor de begrafenis omdat ik ook een reisverzekering bij ze had afgesloten. De service was goed en denk dat dit voor de andere twee bovengenoemden idem dito is. Succes met het regelen!!
17 november naar Thailand, 6 december terug naar Australie op zoek naar een huurwoning en aanvragen van de facto visum!!!!
rosh--

Bericht door rosh-- »

Hoi Jensje,

Bedankt voor je info! Wij gaan het waarschijnlijk toch zelf regelen, visum etc. En Australian Backpackers komt idd ook goed uit de bus zo her en der te horen! Waarschijnlijk regelen we daar ook onze verzekering, ook een gedoe op zich. Maar het is het allemaal waard. Kan niet wachten tot we gaan! Thanks!
Jensje
Reiziger
Contacteer:

Bericht door Jensje »

No worries ^O^ heel veel plezier en succes met regelen!!!
17 november naar Thailand, 6 december terug naar Australie op zoek naar een huurwoning en aanvragen van de facto visum!!!!
Plaats reactie