Vaasa, Finland

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
Marije
Reisexpert

Vaasa, Finland

Bericht door Marije »

Kent iemand deze plek?
In mei vertrek ik weer met het koor, dit keer naar een festival in Vaasa (de King's Singers komen ook *O* als je die niet kent, nevermind ;) ). Waarschijnlijk zullen we weer zéér beperkt tijd hebben om de toerist uit te hangen, maar ik ben toch alvast een klein beetje aan 't googlen, kan het niet laten. :D Ik heb al een fijne site gevonden met veel informatie, maar misschien is er hier wel iemand die er al eens is geweest en ervaringen wil delen? Ik zou er heel blij mee zijn!

Dahag!
Marije
Reisexpert

Re: Vaasa, Finland

Bericht door Marije »

Hmmm... ik geloof dat ze bij 't koor niet de meest populaire plekken uitzoeken... :) Eerst al Brest en nu Vaasa...
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Wie weet komt het nog :) Of kun je ons jouw ervaringen delen!

Ik had hetzelfde toen ik naar Polen ging, behalve Krakow was er weinig info voor handen. Inmiddels mag ik me wel de Polenexpert noemen 8-) is ook wel eens leuk ;)
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Ja, dat is ook wel weer leuk inderdaad! :) Ach het is ook helemaal niet erg hoor! Bovendien zullen we waarschijnlijk toch weer niet veel tijd hebben om rond te kijken, maar ik wilde het toch even vragen. Als ik er geweest ben zal ik zeker weer verslag doen van mijn ervaringen!
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Even een kleine *bump* hoor :@ voor als iemand 'm misschien nog niet gezien had en toch ervaringen met Vaasa wil delen!
Plaats reactie