Ik zou graag stage willen lopen in het buitenland. Het liefst buiten europa. Heb hiervoor gekeken naar Curacao, maar weet niet goed hoe ik dit moet regelen. Mocht dat met een budget van 3000 euro niet lukken dan zou ik Berlijn of Londen ook nog erg leuk lijken of andere leuke bruisende stad.
Enige inkomsten die ik in principe zal hebben is die uit mijn stufi (uitwonend), ben dus erg benieuwd wie mij kan helpen aan een aantal leuke opties.
Stagelopen liefst buiten europa met klein budget
Stagelopen liefst buiten europa met klein budget
Uit de mailbox:
Re: Stagelopen liefst buiten europa met klein budget
Het ligt voornamelijk aan de duur van de stage en wat er vergoed wordt door het bedrijf waar je stage gaat lopen. Binnen Europa lijkt me juist erg duur, zeker Londen. Wat voornamelijk duur is aan een stage buiten Europa is het vliegticket, maar die paar honderd euro extra lijkt me verwaarloosbaar t.o.v. de kosten van woonruimte en levensonderhoud. Zeker als het om een periode van maanden gaat.
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
ben het met ketting eens maar hou ook rekening mee dat curaçao niet goedkoop is.
in welke branche zoekt ze stage??? en ja van het belang is wordt er iets vergoed voor haar??? scheelt een hoop in kosten.
in welke branche zoekt ze stage??? en ja van het belang is wordt er iets vergoed voor haar??? scheelt een hoop in kosten.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
Ja wat meer details over wat voor soort stage en hoe lang etc zou niet verkeerd zijn om een wat meer passend antwoord te geven.
Wellicht ergens in oost europa? zijn de prijzen nog redelijk goedkoop!
Wellicht ergens in oost europa? zijn de prijzen nog redelijk goedkoop!
Wat zijn de eisen van de school/universiteit waarvoor je stage loopt? Zoek je een erkent leerbedrijf, heb je begeleiding ter plekke nodig?
Mijn stage in Indonesie is bijvoorbeeld nooit door mijn opleiding erkent omdat ik niet aan alle eisen voldeed! (Maakte niet uit, ik wist dit voor vertrek al.)
Mijn stage in Indonesie is bijvoorbeeld nooit door mijn opleiding erkent omdat ik niet aan alle eisen voldeed! (Maakte niet uit, ik wist dit voor vertrek al.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reiziger
- Contacteer:
Ook stagelopen in Nepal kan beslist binnen dit budget. Je grootste uitgaven zullen zijn voor je Vliegticket en Visum, voor de rest is het leven hier erg goedkoop. Vraag is alleen of het soort stage dat jij zoekt hier beschikbaar is...
Succes met het vinden van een stage. Heb je nog vragen, neem gerust contact met ons op.
Rudy van Bruggen
Great Wall Nepal Pvt. Ltd.
Succes met het vinden van een stage. Heb je nog vragen, neem gerust contact met ons op.
Rudy van Bruggen
Great Wall Nepal Pvt. Ltd.