Hallo lezers.
Ik heb het volgende (luxe) probleem. Momenteel ben ik op reis in zuid-Amerika. Ik heb een retourvlucht bij KLM geboekt. Ik vlieg 16 mei terug naar Nederland. Echter zou ik deze datum willen verzetten naar een later moment. Ik ben alleen vergeten een flexibel ticket te boeken. Dit betekent dus dat ik de datum niet kan verzetten. Na contact gehad te hebben met KLM, bleek dus dat er niets aan veranderd kan worden, ook niet tegen extra betaling.
Ik heb het zo naar mijn zin in Colombia, dat ik graag wil uitzoeken of er nog opties zijn voor mij.
Bij deze dus de vraag of iemand tips heeft om alsnog mijn ticket om te zetten naar een flexibele ticket of een andere manier kent om de datum te verzetten?
Bij voorbaat bedankt!
Gr Jasper
ps. iemand ervaringen met een boottocht(vrachtschip of al werkend) van zuid-amrika naar europa?
KLM vlucht wijzigen / annuleren
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: KLM vlucht wijzigen / annuleren
als KLM zegt dat je ticket niet flexibel is dan is ie ook niet flexibel 
daar valt niets aan te veranderen.
Of je vliegt naar huis op de aangegeven datum of je laat de vlucht lopen en koopt later ergens een terugvlucht.
Dat zal je waarschijnlijk net zoveel kosten als een retourtje.

daar valt niets aan te veranderen.
Of je vliegt naar huis op de aangegeven datum of je laat de vlucht lopen en koopt later ergens een terugvlucht.
Dat zal je waarschijnlijk net zoveel kosten als een retourtje.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika