Maastricht, Breda, Middelburg etc. is te ver weg, we zitten dan al gauw drie, vier uren in de trein en dat vinden we een beetje zonde van de tijd. Dan kunnen we er beter een weekendje van maken

Als ik een leuk artikeltje schrijf over Den Bosch wil jij dan ook eens kijken of je wat leuks kunt delen met andere reizigers?Reismeis schreef:We gaan eind maart/begin april, denk ik. Heb je het artikel dan af?
Heb er een paar jaartjes gewoond. In m'n eerste eigenste huisje zelfs! : ))Reismeis schreef:Zeg Travelator, jij bent vast nog noooooooooooit in Nijmegen geweest, want je bent totaal niet enthousiast![]()
En mijn deal dan?Travelator schreef:Jij bent trouwens ook nooit enthousiast. Over niks niet![]()
Ik lees het wel, NL staat voorlopig nog niet op de planning hahaTravelator schreef:Heb er een paar jaartjes gewoond. In m'n eerste eigenste huisje zelfs! : ))Reismeis schreef:Zeg Travelator, jij bent vast nog noooooooooooit in Nijmegen geweest, want je bent totaal niet enthousiast![]()
Nijmegen is de enige Nederlandse stad waarvan ik me kan voorstellen dat ik er weer zou kunnen wonen (mocht ik ooit terugkomen ^^).
Jij bent trouwens ook nooit enthousiast. Over niks niet![]()
Maar Erik, jij heb een speciale gave.Erik schreef:En mijn deal dan?Travelator schreef:Jij bent trouwens ook nooit enthousiast. Over niks niet![]()
Ja ik zag de dubbele ontkenning
Hoe ik die niet heb kunnen noemen is mij een raadsel...Kims schreef: En als je dan bij De Plak eindigt voor die heerlijke kaasgehakt, moet je toch echt de lekkerste chocoladetaart van Nederland/de wereld niet laten liggen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast