Ticket boeken van twee maatschappijen

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Ticket boeken van twee maatschappijen

Bericht door Ingritaaa »

Hoi ATG'ers!

Gezien de meeste van jullie erg goed zijn in het zoeken van tickets dacht ik, ik moet hier mijn vraag even stellen.

Ik wil een retourtje Amsterdam - Nairobi boeken 25-4 heen en 23-9 terug. Nu zie ik genoeg tickets voor een goede prijs maar ik zou graag heen met British Airways willen zodat ik samen met mijn klasgenote kan vliegen met een overstap in Londen en terug met de vlucht van KLM zodat ik met mijn ouders mee terug kan. Dit is een rechtstreekse vlucht.

Ik kan zo snel in zoekprogramma's niet zien dat ik dat soort criteria kan invullen. Losse tickets boeken maakt het natuurlijk alleen maar duurder.

Dus mijn vraag is eigenlijk of dit überhaupt mogelijk is, of ik dit dan zelf op internet kan vinden en boeken of dat ik morgen even langs het reisbureau moet lopen?

Alvast bedankt!

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

Jenny
Reisexpert

Re: Ticket boeken van twee maatschappijen

Bericht door Jenny »

Ik denk dat dat heel lastig wordt, aangezien je met verschillende maatschappijen wilt vliegen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Dat wordt een heel duur ticket. KLM en BA behoren niet tot dezelfde luchtvaartalliantie. Wil je betaalbaar vliegen dan moet je kiezen of KLM of BA
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

Bedankt voor de snelle reacties! Dat dacht ik inderdaad al. Dan boek ik gewoon het goedkope ticket en dan zit ik niet met mijn ouders in hetzelfde vliegtuig. Ach, ik doe toch mijn ogen dicht. Jammer alleen dat mijn ouders dan 4 uur eerder aankomen ;).

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

Plaats reactie