vliegtuigticket australie

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
lindsayc

vliegtuigticket australie

Bericht door lindsayc »

hallo in september wil ik vertrekken voor een half jaar door Australië te trekken ik wil eerst de outback doen en dan na 5 maanden een maand naar Thailand gaan hoe kan ik dit het beste aanpakken voor een vliegtuigticket
heb al op verschillende sites gekeken en daar kan ik nog geen ticket boeken voor eind februari terug te komen, kan dit?

wie kan me hierbij helpen de beste sites met de goedkoopste tickets

greetz lindsay
TRB
Wereldreiziger

Re: vliegtuigticket australie

Bericht door TRB »

Je kunt een ticket met een stopover boeken. Vanaf Dusseldorf vliegt Emirates bijvoorbeeld via Bangkok naar Australie. Je moet dan zorgen dat je op de terugweg het deel Thailand-Dusseldorf een maand later plant dan het deel Australie-Thailand. Vaak moet je dan het knopje 'multiple destinations' indrukken.

Vaak zijn vluchten 1 jaar van tevoren bekend. Over enkele weken zullen de vluchten van eind februari 2013 er mogelijk wel tussen staan.

Voor websites: cheaptickets en http://www.skyscanner.nl of kijk eens op de website van enkele maatschappijen die op dit traject vliegen.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Leg je vraag anders eens voor aan Tunafish. Zij hebben ons vorig jaar ook prima geholpen én ze waren ook nog eens de voordeligste! Succes!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

ik zou ook tunafish eens mailen.. ik heb een ticket van oktober tot april die wijzigbaar is en heb dat toen in juli geboekt bij tunafish.. die krijgen vrij scherpe aanbiedingen van luchtvaartmaatschappijen en zijn ook erg behulpzaam in samenstellen van vluchten en stopovers! Ik kon bij hun ook een veel goedkoper ticket boeken dan dat ik online kon vinden!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Is het nog gelukt??
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Plaats reactie