Vliegervaringen Norwegian Airlines

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
bolletjeom
Reisexpert

Vliegervaringen Norwegian Airlines

Bericht door bolletjeom »

ik lees net dat budget airline Norwegian de strijd aan wil gaan met Ryanair en Easyjet in europa voor zuidelijke bestemmingen. Ze hebben 222 toestellen besteld bij de grote vliegtuig bouwers en nog 150 in optie genomen 0_0

Ik ken ze nog niet maar het is zeker iets om in de gaten te houden! Heeft er hier iemand ervaring met ze?
enkeltje kopenhagen voor €36 ziet er alvast niet slecht uit.
Op de homepage hebben ze ook een handig overzicht van de goede prijzen zonder dat je eerste alle maanden door moet ploeteren
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: norwegian nieuwe prijsvechter?

Bericht door ricardobuma »

Ziet er goed uit! Ik heb wel het idee dat ze alleen rechtstreeks naar Oslo, Kopenhagen, Stockholm en Helsinki vliegen vanuit Amsterdam.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik ben zelf nooit met ze gevlogen maar ik hoor wel dat anderen er mee vliegen juist omdat ze vaak al goedkoper zijn met KLM. Enige is dat ze vaak extreem late vluchttijden hebben. Ik heb laatst eens gekeken maar dan kom je pas 's nachts aan op Oslo bijv. Dus uiteindelijk toch KLM gekozen (scheelde ook niets omdat ik bij KLM nog korting kreeg)
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Even iets herstellen. Ze vliegen niet rechtstreeks van Amsterdam op Helsinki (zal vast binnnenkort wel opgestart worden?). De route van Amsterdam naar Stockholm start op 30 maart.

Goede maatschappij. Heeft zelfs internet aan boord (kunnnen vele premium airlines niet zeggen)
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

als ze 220 toestellen bestellen en zeggen de strijd aan te gaan dan verwacht ik dat er heel wat routes bij gaan komen! Ik hou ze vanaf nu in iedergeval in de gaten.
En het dure scandinavie is nu bereikbaarder dan ik dacht.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

zit trouwens in dat enkeltje ook bagage erbij?
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Op een 'low fare' tarief mag je gratis 10 kg handbagage meenemen, bij een 'full flex' tarief mag je 15 kg handbagage meenemen.

Bij een 'full flex' tarief is 1 stuk bagage voor in het ruim inbegrepen, bij een 'low fare' tarief betaal je €8,- per persoon per enkele reis.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Gaaf! Ik zat net te dagdromen over een treinreis door Noorwegen en daarbij komt dit goed van pas!
Plaats reactie