Geld pinnen in Nieuw Zeeland
Geld pinnen in Nieuw Zeeland
Hoi
Ik heb een rabobankpas en gisteren hoorde ik vaniemand dat het heel duur is om geld te pinnen in nieuw zeeland. is dat zo.?
Ik ga as 14 februari
met vriendelijke groet,
marieke
Ik heb een rabobankpas en gisteren hoorde ik vaniemand dat het heel duur is om geld te pinnen in nieuw zeeland. is dat zo.?
Ik ga as 14 februari
met vriendelijke groet,
marieke
Re: Geld pinnen in Nieuw Zeeland
Pinnen in het buitenland kan aardig oplopen. Het ligt er aan wat voor pakket je bij de bank hebt. Zelf zit ik ook bij de rabobank en heb een totaal pakket. Daarmee is pinnen in het buitenland gratis. Heb je een pakket waarbij pinnen niet gratis is (b.v. standaard) kan het gemakkelijk enkele euro's per pin transactie kosten.
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Geld pinnen in Nieuw Zeeland
zoals erik al zegt.
Ik heb ook rabobank en pin overal gratis.
Vaak kan je met 1 telefoontje je pakket omzetten. Het pakket zal wel iets duurder zijn dus je moet even afwegen of het de moeite waard is en/of je makkelijk je pakket weer terug kan zetten naar de eenvoudige variant.
Wel kan het zijn dat de banken ter plekke nog een euro per transactie extra vragen. Dat valt niet te omzeilen.
Ik heb ook rabobank en pin overal gratis.
Vaak kan je met 1 telefoontje je pakket omzetten. Het pakket zal wel iets duurder zijn dus je moet even afwegen of het de moeite waard is en/of je makkelijk je pakket weer terug kan zetten naar de eenvoudige variant.
Wel kan het zijn dat de banken ter plekke nog een euro per transactie extra vragen. Dat valt niet te omzeilen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika