Maya route

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
Sjaak
Wereldreiziger
Contacteer:

Maya route

Bericht door Sjaak »

Is er van deze route een mapje?
Groet,

Sjaak
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Maya route

Bericht door Tikva »

Kaartjes genoeg, google maar eens zie: hier
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Sjaak
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Sjaak »

Hoi tikva,

Bedankt voor je reactie.

Ik ga daarna nog door naar beneden tot San jose.

De route is echter een rondje (ik start in Cancun waarschijnlijk) dus dat is in dat opzicht niet handig.
Moet ik dan de kant in mexico skippen of de kant van belize? Dat is lastig.

Groet,

sjaak
Groet,

Sjaak
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik heb je onderwerp even gesplits dan krijg je waarschijnlijk meer reacties. Hoeveel tijd heb je? Opzich heb je diverse opties, weinig tijd dan zou ik zeggen cancun, chitzen itza, tulum dan belize en guatemala (tikal) en dan naar honduras, meer tijd kan eerste stukje doen, eventueel met paar dagen naar Merida je vanuit tikal naar mexico gaan de grens overgang met ruines zoals bonampak dan naar palenque stukje mexico meepakken en dan weer naar guatemala (antigue etc). Je ziet dan ook alles op de route.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
RVE
Wereldreiziger

Bericht door RVE »

Je kunt ook het rondje doen zoals op het kaartje:

Cancun, Chitzen, Merida, Campeche, Palenque, San Cristobal, Atitlan, Antigua, Tikal, Belize. In Belize kun je kiezen voor een paar dagen eilandjes (Caye Caulker ofzo), daarna vanuit Belize City naar Placencia & Honduras (met een katamaran, ziet er best cool uit). Dan van daaruit verder richting Nicaragua en Costa Rica
Plaats reactie