Vliegtickets naar Bangkok

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Lori

Vliegtickets naar Bangkok

Bericht door Lori »

Hallo allemaal,

al een tijdje houd ik deze site en de leuke info hierop in de gaten aangezien ik augustus 2012 voor 6 weken naar Thailand / Laos / Cambodja wil gaan.
Tegelijkertijd ben ik al druk aan het kijken voor vliegtickets en ik lijk maar niets goedkoops te kunnen vinden. Alle vluchten (ook met 1 overstap) beginnen bij 700euro. Dit vind ik nogal prijzig!
Ik heb hierbij op prijsvergelijkings websites gekeken, maar ook bij vluchtoperatoren zelf.
Zie ik iets over het hoofd, ben ik te vroeg?

Tips zijn van harte welkom!!!

Alvast bedankt :)
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: Vliegtickets naar Bangkok

Bericht door ricardobuma »

Ik denk niet dat je iets over het hoofd ziet.
Het gaat wel om het hoogseizoen, dus ik denk niet dat tickets veel goedkoper zullen worden.

Ik heb zelf voor april een ticket geboekt naar Singapore en terug vanaf Bangkok voor 567 euro bij Emirates, maar dat is dus buiten het hoogseizoen. Soms kan het wel een hoop schelen om bijvoorbeeld vanaf Dusseldorf te vliegen.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub »

2 zaken die de reis duur maken.
-Hoogseizoen
- De meeste goedkope tickets zijn voor reizen van maximaal 4 weken of een maand.

Emirates is daarop de uitzondering hun goedkoopste tickets zijn voor een langere termijn geldig

Denk er aan dat als je een retour amsterdam - bangkok / phnom penh - Amsterdam boekt, dit duurder is dan een retour Thailand en een enkele reis van met een low cost carrier van Cambodja naar thailand
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

700 euro in het hoogseizoen is een nette prijs.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Globetrot
Reisexpert

Bericht door Globetrot »

Op 16 augustus vertrekken vanaf Schiphol en terug precies 6 weken later vanaf Bangkok, met Egypt Air voor 577, 37 euro incl. tax. Kijk op de page van Egypt zelf. Dat is volgens mij de goedkoopste mogelijkheid voor 6 weken in die periode. Moet je er natuurlijk vast wel snel bij zijn...
marrigje

Bericht door marrigje »

Ik heb zelf ook met Egypt Air gevlogen in februari-maart 2011 en toen kostte een ticket 575 Euro. Wij hadden via D-Reizen geboekt. Zij rekenen geen extra kosten vergeleken bij de airline zelf en ze hebben daar de optie om een ticketverzekering af te sluiten voor 5 euro mocht de airline failliet gaan. Dat vond ik toen wel prettig. Wij zaten alleen wel precies in de periode dat het daar onrustig was en het was onzeker of onze vluchten wel gingen. En het is daar nu nog steeds niet rustig..
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

het is vrijwel volledig rustig in egypte. Op vrijdagse demonstraties na op 1 plein. De kans dat vluchten daar last van zullen hebben is nihil. En de kans dat de onrusten aanzwengelen tot iets groters verwacht ook niemand.
Egypt air is een prima maatschappij.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Laura1985

Bericht door Laura1985 »

Hi Lori,

Ik had voor 630 euro een retour Amsterdam - Kuala Lumpur via Malaysia Airways en dat was écht goedkoop. En dan nog voor een krats een vlucht van Kuala Lumpur naar Bangkok met Air Asia (de Ryanair van azie).
Zit je bij elkaar inderdaad aan 700 euro, maar ik vrees dat het niet veel goedkoper kan.
Succes!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

marrigje schreef:Ik heb zelf ook met Egypt Air gevlogen in februari-maart 2011 en toen kostte een ticket 575 Euro. Wij hadden via D-Reizen geboekt. Zij rekenen geen extra kosten vergeleken bij de airline zelf en ze hebben daar de optie om een ticketverzekering af te sluiten voor 5 euro mocht de airline failliet gaan. Dat vond ik toen wel prettig. Wij zaten alleen wel precies in de periode dat het daar onrustig was en het was onzeker of onze vluchten wel gingen. En het is daar nu nog steeds niet rustig..
Goh. Drie weken geleden was ik op Tahrir Square. Ik kan je verzekeren dat het daar WEL rustig is. In de rest van Egypte is het ook rustig. Vooral ook omdat toeristen wegblijven omdat ze bang zijn.

Vorig jaar met Egypt Air naar BKK gevlogen, dit jaar ga ik met ze naar KL. Prima maatschappij.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Thailandfreak
Contacteer:

Bericht door Thailandfreak »

Ik denk ook dat het idd niet veel goedkoper kan. Ik ga de afgelopen 3 jaar regelmatig naar Thailand, dus hou de ticketprijzen goed in de gaten. 2 a 3 jaar geleden lukte het nog wel eens om een retour voor 500 tot 600 euro te boeken (indirect), maar de laatste tijd is 700/800 goedkoop. Ik denk dat het met de brandstofprijzen te maken heeft.
Pluzx
Vakantieganger

Bericht door Pluzx »

Ik vind de site www.skyscanner.net een hele makkelijke website om prijzen tevergelijken. Deze site doet ook voorstellen om op anderedagen te vliegen en van af andere vliegvelden als dit goedkoper is.
Suc6 groeten mathijs
Plaats reactie