Low cost luchtmaatschappij vanaf Singapore
Low cost luchtmaatschappij vanaf Singapore
Ik ben op zoek naar een low cost luchtvaartmaatschappij die vanaf Singapore vliegt op Padang met retour Banda Aceh.
Air Asia doet deze bestemmingen niet aan.
Iemand raad of andere goedkope opties ?
Air Asia doet deze bestemmingen niet aan.
Iemand raad of andere goedkope opties ?
Re: Low cost luchtmaatschappij vanaf Singapore
Vroeger kon dat met Silk Air en Lion Air, maar voor zover ik weet kun je nu niet meer direct van Singapore naar Padang en met Garuda is het erg duur. Wel kun je met de boot naar Batam en van hier direct naar Padang vliegen . Zie http://www.sriwijayaair.co.id/ voor vanaf 30 euro.
Van Banda Aceh naar Singapore kan ook goedkoper dan met Garuda (wel tussenstop in Jakarta) Tickets vind je op http://www2.lionair.co.id/Default.aspx vanaf ca 90 euro. Je kunt ook kiezen om naar Batam terug te vliegen (dit is via Medan) vanaf zo´n 50 euro.
Ik weet echter niet of dat met de ferrytickets en het vervoer van de luchthaven naar de harbour goedkoper is dan met Airasia via KL. Soms kun je ook bijna gratis tickets krijgen vanaf Johor Bahru naar KL ...
Van Banda Aceh naar Singapore kan ook goedkoper dan met Garuda (wel tussenstop in Jakarta) Tickets vind je op http://www2.lionair.co.id/Default.aspx vanaf ca 90 euro. Je kunt ook kiezen om naar Batam terug te vliegen (dit is via Medan) vanaf zo´n 50 euro.
Ik weet echter niet of dat met de ferrytickets en het vervoer van de luchthaven naar de harbour goedkoper is dan met Airasia via KL. Soms kun je ook bijna gratis tickets krijgen vanaf Johor Bahru naar KL ...
Ben vandaag 7 uur bezig geweest met het uitdokteren van goede, betaalbare verbindingen om op Sumatra te geraken.
Uiteindelijk toch maar beslist Sumatra even in de koelkast te plaatsen.
Maar ... we hebben alvast een ticket naar Singapore geboekt voor 561€ p.p. (+ tax + annulatie- en reisverzekering = 605€). Niet slecht voor het hoogseizoen dacht ik ...
Uiteindelijke reisdoel wordt Bali - Flores of zoiets. Met Airasia komt er dan nog 140€ p.p. bij.
Moet goedkoper kunnen, dacht ik ...
Uiteindelijk toch maar beslist Sumatra even in de koelkast te plaatsen.
Maar ... we hebben alvast een ticket naar Singapore geboekt voor 561€ p.p. (+ tax + annulatie- en reisverzekering = 605€). Niet slecht voor het hoogseizoen dacht ik ...
Uiteindelijke reisdoel wordt Bali - Flores of zoiets. Met Airasia komt er dan nog 140€ p.p. bij.
Moet goedkoper kunnen, dacht ik ...

- bolletjeom
- Reisexpert
boek jij een annulerings en reisverzekering bij je ticket?
Is het niet vele malen goedkoper om een permanente doorlopende verzekering te hebben? Ik weet niet hoe het in belgie werkt maar in nederland is dat wel het geval.
Ik vraag me af of het goedkoper kan hoor!
Is het niet vele malen goedkoper om een permanente doorlopende verzekering te hebben? Ik weet niet hoe het in belgie werkt maar in nederland is dat wel het geval.
Ik vraag me af of het goedkoper kan hoor!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Beide bestemmingen zijn met Air Asia bereikbaar. Alleen vanaf Kuala Lumpur en niet vanaf Singapore. Lijkt mij niet onoverkomelijk. Er zijn veel lcc vluchten tussen Singapore en KL. Eventueel is de bus tussen KL en Sin ook een optie. Zijn je vliegtijden ongunstig op KL dan kan je altijd het goedkope Tune airport hotel boeken op KL
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Mag ik vragen wanneer en met welke maatschappij je dan
naar Singapore vliegt.
Want 561 euro is niet duur.
sandra
naar Singapore vliegt.

Ik vind de verzekering voor een heel jaar te duur. Komt ook omdat ik tegenwoordig niet vaak genoeg reis.bolletjeom schreef:boek jij een annulerings en reisverzekering bij je ticket?
Soms verzeker ik me ook helemaal niet.
Lufthansasannie23 schreef:Mag ik vragen wanneer en met welke maatschappij je dan
naar Singapore vliegt.
sandra

Uiteindelijk besloten niet naar Sumatra te gaan maar het traject Bali - Flores te doen.
Ticket Singapore is wel reeds geboekt. Nu de rest nog.