Hallo,
Ik ben er over aan het nadenken om in zomer 2012 een overlandtour door Afrika te maken.
Ik zit te denken aan de tour Cape Town naar Zanzibar.
Er zijn veel organisaties en op dit moment lijkt Africa Travel Co één van de betere opties die ook betaalbaar is.
Wie heeft ervaringen met deze organisatie? Of andere organisaties die aan te bevelen zijn.
Bedankt.
Jitske.
Overland tour Afrika.
Qreply
Hoi!
Ik ben ook aan het surfen op het net, op zoek naar overland-organisaties om ze te vergelijken. Ik ben dus ook op zoek naar ervaringsverhalen, recenter dan die ik her en der (en hier) wel tegenkom (2007-2009). Ik ben o.a. www.Shapshaptravel.com tegen gekomen die wat meer cultuur lijken te integreren dan andere organisaties. Ik vraag me wel af hoe internationaal ze zijn, omdat ze in de basis Nederlands zijn geloof ik. (Wellicht kan iemand die hier aan het kijken is daar iets over vertellen?)
Heb jij al verdere besluiten genomen?
Groetjes Anke
Ik ben ook aan het surfen op het net, op zoek naar overland-organisaties om ze te vergelijken. Ik ben dus ook op zoek naar ervaringsverhalen, recenter dan die ik her en der (en hier) wel tegenkom (2007-2009). Ik ben o.a. www.Shapshaptravel.com tegen gekomen die wat meer cultuur lijken te integreren dan andere organisaties. Ik vraag me wel af hoe internationaal ze zijn, omdat ze in de basis Nederlands zijn geloof ik. (Wellicht kan iemand die hier aan het kijken is daar iets over vertellen?)
Heb jij al verdere besluiten genomen?
Groetjes Anke