Wat is een reeële vergoeding voor mee liften?

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Tomtom

Wat is een reeële vergoeding voor mee liften?

Bericht door Tomtom »

Hallo,

Ik had even de vraag wat een reeële vergoeding is om met iemand mee te rijden in Australië.
De reis ''delen'' zeg maar naar een volgende stad.. De benzine kosten dan delen en ook nog wat voor de huur van de auto oid? Iemand hier ervaring mee.
(ja ik snap dat het verschilt met de afstand, maar miss heeft iemand wat voorbeeldjes/ een bedrag per km o.i.d.)

Thnx!
Francine
Reisexpert

Re: Wat is een reeële vergoeding voor mee liften?

Bericht door Francine »

Ik deelde altijd alleen in de bezinekosten. Volgens mij is dat vrij normaal. Voor mensen die een auto hebben gekocht of gehuurd is dat vaak al mooi.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: Wat is een reeële vergoeding voor mee liften?

Bericht door LaosFan »

Benzinekosten delen zou al heel mooi zijn. Ik heb in Nieuw-Zeeland regelmatig lifter meegenomen. Vaak niet heel lang maar soms ook behoorlijke stukken. Soms zou het best wel netjes en welkom zijn als mensen iets mee willen betalen of iets te eten kopen o.i.d. Al is wat aanspraak ook leuk natuurlijk (en de meesten hebben we wat te vertellen).
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Plaats reactie