oud&nieuw in Singapore

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
Jenny
Reisexpert

Re: oud&nieuw in Singapore

Bericht door Jenny »

In Singapore wordt oud en nieuw niet echt gevierd op 31 december, maar in februari met het Chinese nieuwjaar. Ik denk echter dat verschillende hostels en de hotels bij Orchard Road en de barretjes bij Boat Quay wel wat organiseren. Houd er wel rekening mee dat alcohol heel erg duur is!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Heb je al in hosteldatabase gekeken bij Hostels & Hotels in Singapore?. Er staat er een stuk of 9 in, wie weet zit er wat leuks tussen!
Ceska
Wereldreiziger

Bericht door Ceska »

Ik zat in Just singapore inn vlakbij MRT station Paya lebar, prima hostel en je bent zo overal in het centrum. Ik denk ook dat je voor een leuke NYE naar Clarks quay moet gaan, daar vindt je ook de meeste expats!
timo

Bericht door timo »

Ik heb vandaag ook besloten om het in Singapore te vieren, alternatief voor me was Cambodja dus leek Singapore me wat leuker =). Vroeg me ook af of iemand het aanraadt om een hostel te boeken, ik wil de 30e/31e aankomen en vlieg de 5e door naar Hanoi
Plaats reactie