reisschema thailand... Help?
reisschema thailand... Help?
Hallo allemaal,
Kan iemand mij helpen met het afkrijgen van ons reisschema? Ik ben compleet aan het twijfelen geslagen en heb even wat hulp nodig..
14 dec aankomst Bangkok
15 verblijf Bangkok
16 Vertek naar Pak Chong voor Khao yai (bobbys'tours?)
19 vertrek naar ayuttaya voor een middag bezoek. Nachttrein naar Chiang Mai
20 Chiang Mai
21 Chiang Mai
22 Nu komt de twijfel.. is het leuk om 3 dagen naar luang prabang te gaan of moet dit langer?
Kunnen we in drie dagen Pai (en evt Mae Hong Son)zien? Of wordt dit teveel ineens en moeten we een week uittrekken voor Chiang Mai en evt Pai?
Rond de 28e richting Phuket met t vliegtuig.
28/29 Krabi,
30 - 2 Koh Lanta
2- 3 Koh Phi Phi
4/5/6 Kao Sok (optie ivm doorreis)
7 reis naar Koh tao
8-11 Koh Tao
11-12 Bangkok
13 terugvlucht.
Wie heeft er tips?
Bedankt!
Kan iemand mij helpen met het afkrijgen van ons reisschema? Ik ben compleet aan het twijfelen geslagen en heb even wat hulp nodig..
14 dec aankomst Bangkok
15 verblijf Bangkok
16 Vertek naar Pak Chong voor Khao yai (bobbys'tours?)
19 vertrek naar ayuttaya voor een middag bezoek. Nachttrein naar Chiang Mai
20 Chiang Mai
21 Chiang Mai
22 Nu komt de twijfel.. is het leuk om 3 dagen naar luang prabang te gaan of moet dit langer?
Kunnen we in drie dagen Pai (en evt Mae Hong Son)zien? Of wordt dit teveel ineens en moeten we een week uittrekken voor Chiang Mai en evt Pai?
Rond de 28e richting Phuket met t vliegtuig.
28/29 Krabi,
30 - 2 Koh Lanta
2- 3 Koh Phi Phi
4/5/6 Kao Sok (optie ivm doorreis)
7 reis naar Koh tao
8-11 Koh Tao
11-12 Bangkok
13 terugvlucht.
Wie heeft er tips?
Bedankt!
Re: reisschema thailand... Help?
Ik zou als ik jou was al vast een backup plan bedenken. Volgens mij duurt het nog 8 weken voor dat ze weer verwachten dat Ayutthaya weer droog is. En ik vraag me af of de treinen dan al weer rijden, op sommige plekken is het spoor er erg slecht aan toe.
- Bijlagen
-
- spoor chiang mai.jpg (135.81 KiB) 685 keer bekeken
Voor drie dagen naar Luang Prabang?? hoe wil je dat doen dan. De slowboat vanaf de grens doet er 2 dagen over en ook de bus is eigenlijk niet te doen in een dag. Dus je bent dan 4 dagen aan het reizen. Zo leuk is luang prabang niet hoor dat je er zoveel voor moet reizen. Wat je wel zou kunnen doen als je budget het toelaat is naar laos gaan voor 3 dagen de gibbon experience (wel vooraf boeken) en anders zou ik die tijd gewoon besteden in thailand.
Als het je eerste keer in thailand is dan zou kanchanaburi ook een aanrader zijn.
Als het je eerste keer in thailand is dan zou kanchanaburi ook een aanrader zijn.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Als ik jou was zou ik luang prabang skippen (dat gaat zoals al gezegd is niet lukken in 3 dagen, reis duurt lang). Gewoon een week uittrekken voor chiang mai en omgeving.. eventueel een meerdaagse trekking boeken!
En ik zou 1 of 2 eilanden skippen.
En ik zou 1 of 2 eilanden skippen.
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon