Cadeau
-
Cadeau
Beste mensen mijn neef gaat emigreren naar Australie . Nuwil ik hemeen cadeau geven wat met ausralie te maken heeft
( van rond de 10 euro )Kunnen jullie mij een advies geven ?
Ik zie uit naar jullie antwoord ,
Vriendelijke groeten
Jose den Boer
( van rond de 10 euro )Kunnen jullie mij een advies geven ?
Ik zie uit naar jullie antwoord ,
Vriendelijke groeten
Jose den Boer
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Cadeau
is het niet leuker om hem iets van Nederland mee te geven ter herinnering?
er zijn tal van hylarische tot leerzame boeken over Australië. Bill Bryson heeft een paar titels (grappig) en er zijn een paar pracht romans over australië in vroeger tijden. als je neef van lezen houdt is dit misschien een idee. Kan hij zich gelijk een beeld vormen van het land.
The upside down map is ook grappig. Dat is een wereldkaart gezien met Australie als middelpunt
er zijn tal van hylarische tot leerzame boeken over Australië. Bill Bryson heeft een paar titels (grappig) en er zijn een paar pracht romans over australië in vroeger tijden. als je neef van lezen houdt is dit misschien een idee. Kan hij zich gelijk een beeld vormen van het land.
The upside down map is ook grappig. Dat is een wereldkaart gezien met Australie als middelpunt
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ik zou ook eerder kiezen voor iets Nederlands (boek, gedichtenbundel, fotoboekje van alle familieleden). Alles over Oz kan hij daar wel vinden.
-
Bedankt Francine , Groetjes
Jose den Boer
Jose den Boer
- Kims
- Reisexpert
Hi,
Toen wij uit Nederland vertrokken, kreeg ik een Nederlands kookboekje. Heel erg leuk en ik kook er nog regelmatig uit....lekker Nederlandse appeltaart bijvoorbeeld. Valt altijd goed in de smaak bij de Australiers
Ook een leuk boekje is 'The Undutchables'; de Nederlandse cultuur bekeken door de ogen van een buitenlander. Grappig om te lezen.
Groetjes
Toen wij uit Nederland vertrokken, kreeg ik een Nederlands kookboekje. Heel erg leuk en ik kook er nog regelmatig uit....lekker Nederlandse appeltaart bijvoorbeeld. Valt altijd goed in de smaak bij de Australiers

Ook een leuk boekje is 'The Undutchables'; de Nederlandse cultuur bekeken door de ogen van een buitenlander. Grappig om te lezen.
Groetjes
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
-
Bedadankt Kims Ik heb al een boekje gekocht :
( Paspoort voor een ervaren weereld rijziger )
Dit is een boekje met 399 tips voor iemand die
op rijs ga .
maar bedankt voor je reaktie , en geniet nog maar lekker van je
nederlandse kook boek .
groetjes Jose den Boer
( Paspoort voor een ervaren weereld rijziger )
Dit is een boekje met 399 tips voor iemand die
op rijs ga .
maar bedankt voor je reaktie , en geniet nog maar lekker van je
nederlandse kook boek .
groetjes Jose den Boer