Fout in ticket Airasia
Fout in ticket Airasia
Hallo,
Ik heb een vraagje. Onlangs heb ik binnenlandsevluchten geboekt voor in Azie bij Airasia. Bij het boeken van de ticket dien je je "firstname" wat in je paspoort staat in te vullen evenals je "lastname". Tot zover niet heel moeilijk. Nu heb ik bij mijzelf wel mijn tussenvoegel "van" bij mijn achternaam ingevuld. Helaas ben ik dit bij mijn vriendin vergeten te doen. Is dit een probleem? Wat in principe hebben zij niet om je "middlename" gevraagd.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt.
Ik heb een vraagje. Onlangs heb ik binnenlandsevluchten geboekt voor in Azie bij Airasia. Bij het boeken van de ticket dien je je "firstname" wat in je paspoort staat in te vullen evenals je "lastname". Tot zover niet heel moeilijk. Nu heb ik bij mijzelf wel mijn tussenvoegel "van" bij mijn achternaam ingevuld. Helaas ben ik dit bij mijn vriendin vergeten te doen. Is dit een probleem? Wat in principe hebben zij niet om je "middlename" gevraagd.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt.
Re: Fout in ticket Airasia
Middle name is je tussennaam als in de zin van 'doopnaam'. Bijvoorbeeld Paul Johannes Smit heeft dus als middelnaam 'Johannes'. Het is dus niet je toevoegsel. Je toevoegsel maakt onderdeel uit van je achternaam (surname / last name). Overigens heet je toevoegsel een prefix in het Engels 
Zou dus even bellen en regelen dat haar volledige achternaam erop komt te staan!

Zou dus even bellen en regelen dat haar volledige achternaam erop komt te staan!
- bolletjeom
- Reisexpert
prefix is idd belangrijk dus regelen en niet hopen dat het niet uitmaakt.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Ja, moet je wijzigen.
Probleem is alleen dat AirAsia dat gaat zien als een ticket wijzigen, moet voor betaald worden.
Succes.
Probleem is alleen dat AirAsia dat gaat zien als een ticket wijzigen, moet voor betaald worden.
Succes.
Heb inmiddels actie ondernomen en moet een kopie van het paspoort toesturen, en dan nogmaals bellen. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan.
Laat je het even weten, want ik ben ook eigenlijk erg benieuwd naar de afloop.
Het probleem is verholpen. Kosteloos ook nog! Na mijn eerste belletje gaven zij mij aan om kopie te sturen van het paspoort naar een of ander e-mail adres, wat ik zelf denk ik verkeerd had begrepen. Want het kwam niet aan. Zojuist weer gebeld, ik hoefde alleen het paspoort nummer van mijn vriendin door te geven en het was zo geregeld! Nu hebben we opnieuw de tickets gehad per e-mail.Erik schreef:Laat je het even weten, want ik ben ook eigenlijk erg benieuwd naar de afloop.
Het is denk net wie je voor je hebt daar...
Dank je wel voor het terugkoppelen!
Qreply
Fijn om te lezen dat het gelukt is. Wij moeten helaas ook onze data veranderen, vanwege een geboekte rondreis welke is gewijzigd.
Nu hebben we air asia al een aantal keren proberen te bellen, 30 minuten aan telefoon gehangen en alsnog niemand te pakken gekregen. Dus nu zijn we benieuwd, welk nummer heb jij gebeld Erik?
Groetjes,
Judith
Nu hebben we air asia al een aantal keren proberen te bellen, 30 minuten aan telefoon gehangen en alsnog niemand te pakken gekregen. Dus nu zijn we benieuwd, welk nummer heb jij gebeld Erik?
Groetjes,
Judith
Re: Qreply
Ha Judith,Judith89 schreef:Fijn om te lezen dat het gelukt is. Wij moeten helaas ook onze data veranderen, vanwege een geboekte rondreis welke is gewijzigd.
Groetjes,
Judith
Ik was de gene die het probleem had, maar ik heb toen naar Air Asia in Indonesië gebeld.
Groetjes