Vliegticket NZ
-
- Vakantieganger
Vliegticket NZ
Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar een vliegticket en met redelijke spoed. 18 september vlieg ik namelijk van Kuala Lumpur naar Nieuw Zeeland, maar ik bedacht me (net op tijd haha) dat ik een ticket uit het land moet hebben om erin te mogen komen!
Ik heb een ticket van Christchurch, via Kuala Lumpur, naar Londen gezien voor 600 euro, wie kent het goedkoper?? De eindbestemming is Londen en ik wil rond 10 november 2011 vliegen.
Alvast bedankt voor de geweldige tips!
Ik ben op zoek naar een vliegticket en met redelijke spoed. 18 september vlieg ik namelijk van Kuala Lumpur naar Nieuw Zeeland, maar ik bedacht me (net op tijd haha) dat ik een ticket uit het land moet hebben om erin te mogen komen!
Ik heb een ticket van Christchurch, via Kuala Lumpur, naar Londen gezien voor 600 euro, wie kent het goedkoper?? De eindbestemming is Londen en ik wil rond 10 november 2011 vliegen.
Alvast bedankt voor de geweldige tips!
Re: Vliegticket NZ
Voor zulke vragen kan je heel goed terecht bij Tunafish. Hier heb ik ook weleens een soortgelijke vraag over vliegtickets gesteld en ik kreeg erg snel een duidelijke respons!
“Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.”
Ik denk dat Marieke in het buitenland zit, dus dan is het misschien weer wat minder handig?
- Kims
- Reisexpert
Misschien als je op http://www.skyscanner.com kijkt, kun je iets geschikts vinden,,, Succes ermee! 

Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Qreply
Pas op met Skyscanner boekingen! Nadat je je betaling hebt bevestigd en de boeking nog moet worden uitgevoerd, betekent dit dat als er iets fout gaat in de boekingsystemen, je je geld kwijt bent en je met verkeerde boekingen kunt blijven zitten. Uit eigen ervaring en telefonische navraag bij Skyscanner, blijkt dit gewoon te kunnen gebeuren. Skyscanner geeft aan geen verantwoordelijkheid hiervoor te nemen, alhoewel hun eigen systemen deze boekingsfout maken, met het argument dat zij slechts een bemiddelaar zijn. Skyscanner verwijst je door naar de airlines waar het foutieve ticket is geboekt. Deze airlines verwijzen echter weer terug naar Skyscanner, omdat zij de boekingsfouten maken.
- Kims
- Reisexpert
Jemig, dat is ook niet grappig.
Ik gebruik Skyscanner puur om te kijken welke maatschappij de goedkoopste vluchten heeft en boek dan direct met de maatschappij. Ben blij dat ik niet met Skyscanner hebt geboekt...
Thnx voor de informatie!
Ik gebruik Skyscanner puur om te kijken welke maatschappij de goedkoopste vluchten heeft en boek dan direct met de maatschappij. Ben blij dat ik niet met Skyscanner hebt geboekt...
Thnx voor de informatie!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!