Foto's van het straatbeeld voor kunstproject
Foto's van het straatbeeld voor kunstproject
Beste mensen,
Ik ben bezig met een (in de toekomst hopelijk heel groot) kunstproject. Daarvoor worden in allerlei verschillende culturen en omgevingen een alledaagse dag vastgelegd met de camera. Ik ben dus op zoek naar mensen die voor 20 november a.s. naar een voor ons vreemde cultuur/omgeving gaan. Ik wilde jullie dus vragen, als dit mogelijk is, om in Australië een straatbeeld of doorsnee dag vast te leggen, en deze te sturen via de e-mail naar daan_de_kruijf@hotmail.com. Zouden jullie dit misschien willen doen?
Ik hoop snel iets te horen,
groetjes Daan
Ik ben bezig met een (in de toekomst hopelijk heel groot) kunstproject. Daarvoor worden in allerlei verschillende culturen en omgevingen een alledaagse dag vastgelegd met de camera. Ik ben dus op zoek naar mensen die voor 20 november a.s. naar een voor ons vreemde cultuur/omgeving gaan. Ik wilde jullie dus vragen, als dit mogelijk is, om in Australië een straatbeeld of doorsnee dag vast te leggen, en deze te sturen via de e-mail naar daan_de_kruijf@hotmail.com. Zouden jullie dit misschien willen doen?
Ik hoop snel iets te horen,
groetjes Daan
Re: Foto's van het straatbeeld voor kunstproject
Ik heb geen foto's van Australie, maar wel van heel veel taferelen van alledag in Azie. Laat maar weten als je nog wat zoekt.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik heb nog wel wat leuke/mooie foto's van sommige steden/dorpen in Australie. Ik zal ze z.s.m. uploaden voor je!
“Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.”
-
Hey!
Klinkt leuk! Is het te vergelijken met het project "Streets of the World" van Jeroen Swolfs?
Ik zal mijn foto - bestanden eens doorzoeken of ik nog wat heb van Australië. Succes met je project!
Klinkt leuk! Is het te vergelijken met het project "Streets of the World" van Jeroen Swolfs?
Ik zal mijn foto - bestanden eens doorzoeken of ik nog wat heb van Australië. Succes met je project!
Wat voor foto's zoek je precies? Ik heb weinig foto's van random mensen op straat, wel heb ik foto's die een goed beeld van bepaalde steden en dorpjes geven. Een paar voorbeelden van foto's die ik heb:
Cairns:

Sydney:

Weet niet of dit is wat je zoekt.. Laat maar horen!
Cairns:

Sydney:

Weet niet of dit is wat je zoekt.. Laat maar horen!
“Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.”