Vliegtickets boeken in UK

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Elke

Vliegtickets boeken in UK

Bericht door Elke »

Beste mede reizigers,

Wij willen graag het volgende met jullie delen:

Door de lage pond is het veel voordeliger om vliegtickets in de UK te boeken. Een leuk voorbeeld

In NL kost een One world Global Explorer ticket (34000 miles) 2899 euro exlcusief taxes (ongeveer 650 euro extra)
In de UK kost dit zelfde ticket 2600 pond inclusief taxes op dit moment 2700 euro!!

EEN TOTALE BESPARING VAN 799 euro!!!
Echter moet er dan nog wel een ticket van AMS naar Londen gekocht worden maar dan nog!!

Goede ervaring hebben wij tot nu toe met:

www.thetravelleruk.com
www.roundtheworldflights.com

Uiteindelijk hebben wij besloten om de tickdet bij thetraveller te boeken aangezien zij sneller en uitgebreider waren met informatie verschaffen.

Wij hopen dat jullie er wat aan hebben!!

Groetjes,

Vincent & Elke
bolletjeom
Reisexpert

Re: Vliegtickets boeken in UK

Bericht door bolletjeom »

goede tip!!

ik heb mijn RTW ticket vorig jaar bij Worldticketcentre geboekt. de vluchten startte in Engeland en ik betaalde dan ook de gunstige prijs.
Veel bedrijven in Nederland kunnen niet boeken met startplek Engeland maar worldticketcentre dus wel en je betaald dan idd een stuk minder....zelfs als de pond hoog staat!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
El Niño
Reisexpert

Re: Vliegtickets boeken in UK

Bericht door El Niño »

Logisch als je beseft dat het pond in een jaar van 1,50 Euro naar 1,02 Euro naar beneden gelazerd is 8-)
Plaats reactie